Scania

Koncern Scania sprzedaje swoje pojazdy w ponad 100 krajach świata, a swoją działalność w Polsce zainaugurował w 1995 roku. Oprócz niezawodnych ciężarówek firma stworzyła rozwiniętą sieć 35 stacji serwisowych, które równomiernie pokrywają całą Polskę.

Naszym celem była realizacja projektu, który poza otworzeniem nowego kanału zbytu, jakim jest e-commerce, umożliwi również zamawianie pakietów i usług serwisowych.

Firma Scania – jako pierwsza w Polsce – otworzyła rozbudowany serwis e-commerce, w którym można zamawiać części do samochodów. Serwis umożliwia budowanie baz danych, jak i aktywne komunikowanie się z klientami Scanii. Do serwisu podłączane są kolejne warsztaty, które przyjmują zgłoszenia serwisowe i zajmują się również dostarczaniem zamówionych produktów.

Realizacja

Wdrożenie zostało oparte na naszym autorskim silniku CMS, który realizuje wszystkie potrzeby w zakresie sprzedaży produktów i pakietów usług. Nad projektem pracowało około 6 osób. Częsty kontakt z klientem był szczególnie ważny podczas projektowania i wdrażania, ponieważ istotne było ustalenie prawidłowej logiki zamawiania produktów, usług i pakietów serwisowych.

Strona działa od września 2014 roku.

Planowanie

Podczas projektowania aplikacji zaproponowaliśmy użycie autorskiego systemu CMS, który był w stanie zrealizować wszystkie potrzeby zgłoszone przez klienta, zarówno pod kątem realizacji sprzedaży produktów, jak i pakietów usług. Klient miał sprecyzowane oczekiwania, które w ramach wspólnych spotkań modyfikowaliśmy, wpisując je w bieżące możliwości stosowanych rozwiązań. Wspólne makietowanie, określanie funkcjonalności i dyskusje o zagrożeniach doprowadziły do powstania specyfikacji zawierającej komplet wytycznych dla projektu.

Rozwiązanie

Rozwiązanie cechuje się rozbudowanymi prawami do zarządzania operatorami, którzy z wielu miejsc w Polsce realizują zamówienia klientów Scania. Serwis wyposażony jest w mechanizmy rabatowe, które powinny przyczynić się do podniesienia konwersji.

Aplikacja jest utrzymywana na zasobach serwerowych Media4U.

Rozwiązania klastrowe dają gwarancję lepszej dostępności usługi.

Aby podnieść standard obsługi i przyspieszyć komunikację z klientami, firma Scania wykorzystuje nasze autorskie narzędzie SmartMail. Każdy warsztat przyjmujący zgłoszenia serwisowe i dostarczający produkty jest podłączony do aplikacji, dzięki czemu komunikacja mailowa z klientami możliwa jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu.

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany podobnym projektem chętnie spotkamy się na kawę i dobre ciastko

Skontaktuj się z nami

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.