Bonprix Today

Bonprix jest Domem Sprzedaży Wysyłkowej, wchodzącym w skład największego koncernu tego typu na świecie, OTTO Versand z Hamburga. Działalność swoją prowadzi w kilkudziesięciu państwach. W Polsce sklep jest obecny od 1991 roku – Firma za pośrednictwem Internetu sprzedaje swoje produkty w 24 krajach europejskich, w tym m.in. na terenie Polski, Czech, Ukrainy, Słowacji, Rumunii i Węgier. Sklepy te zostały przez nas zaprojektowane i wdrożone od podstaw.

Celem projektu było otworzenie nowych kanałów kontaktu z klientami, informowanie o najnowszych kampaniach marketingowych za pomocą powiadomień w smartfonach i tabletach, tworzenie dedykowanych promocji dla klientów urządzeń mobilnych, wysyłanie informacji o statusach zamówień i nadanych przesyłkach, budowanie wizerunku nowoczesnej i idącej z duchem czasu marki, budowanie lojalności klientów, udostępnienie modułu konta klienta w prostej i przejrzystej formie, obsługa aplikacji z istniejącego panelu zarządzania sklepem bonprix.

Planowanie

Na tym etapie pracy powstał dokument, który zawierał cele i założenia będące fundamentem do przygotowania specyfikacji funkcjonalnej aplikacji mobilnej. Podczas współpracy, dzięki bardzo dobrej znajomości nowoczesnych rozwiązań mobilnych, zespół Media4U był partnerem konsultacyjno-doradczym. Pomysły klienta były na bieżąco analizowane pod kątem możliwości ich zaimplementowania.

Rozwiązanie

Bonprix jest Domem Sprzedaży Wysyłkowej, wchodzącym w skład największego koncernu tego typu na świecie, OTTO Versand z Hamburga. Działalność swoją prowadzi w kilkudziesięciu państwach. W Polsce sklep jest obecny od 1991 roku – Firma za pośrednictwem Internetu sprzedaje swoje produkty w 24 krajach europejskich, w tym m.in. na terenie Polski, Czech, Ukrainy, Słowacji, Rumunii i Węgier. Sklepy te zostały przez nas zaprojektowane i wdrożone od podstaw.

Celem projektu było otworzenie nowych kanałów kontaktu z klientami, informowanie o najnowszych kampaniach marketingowych za pomocą powiadomień w smartfonach i tabletach, tworzenie dedykowanych promocji dla klientów urządzeń mobilnych, wysyłanie informacji o statusach zamówień i nadanych przesyłkach, budowanie wizerunku nowoczesnej i idącej z duchem czasu marki, budowanie lojalności klientów, udostępnienie modułu konta klienta w prostej i przejrzystej formie, obsługa aplikacji z istniejącego panelu zarządzania sklepem bonprix.

Realizacja projektu

Prace nad aplikacją podzielone były na trzy etapy, po których następowały testy działu kontroli jakości oraz klienta. Rozwiązanie to pozwoliło wyeliminować błędy oraz wprowadzić poprawki zlecone przez klienta we wczesnych fazach rozwoju projektu. Aplikacja powstała w dwóch wersjach – produkcyjnej oraz testowej. Pierwsza z nich działa na środowisku produkcyjnym i jest zintegrowana z systemami klienta. Testowa aplikacja działa na danych, które są odzwierciedleniem produkcyjnego środowiska. Dzięki temu można sprawdzać poprawność działania akcji promocyjnych jeszcze przed ich opublikowaniem. Pozwala to również niezależnie testować nowe rozwiązania, dzięki czemu do użytkownika końcowego trafia w pełni działający produkt.

Marka bonprix zyskała nowy kanał marketingu bezpośredniego oraz oferuje swoim klientom wartość dodaną do zakupów on-line. Obecne trendy pokazują, że osoby korzystające z urządzeń mobilnych są najszybciej rosnącą grupą użytkowników.

Udostępnienie aplikacji mobilnej buduje lojalność i przywiązanie klientów do sklepu internetowego.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobnym projektem chętnie spotkamy się na kawę i dobre ciastko

Skontaktuj się z nami

W treści wiadomości powinna być zawarta poniższa klauzula:
"Administratorem danych osobowych jest Media4U sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Dąbrowskiego 247/249. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wyłącznie w prawnie usprawiedliwionym celu administratora danych. Mam świadomość, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i mam prawo jej odwołania w każdym czasie. Wiem o prawie dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania."

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.