Identyfikacja wizualna

Identyfikacja graficzna jest podstawą działań każdej firmy. Bez odpowiedniej identyfikacji graficznej, dostosowanej do specyfikacji branży, wartości firmy oraz charakterystyki produktu, nie warto rozpoczynać działań reklamowych. Właściwie przygotowana identyfikacja graficzna jest podstawowym elementem budowania wizerunku firmy oraz stanowi punkt wyjścia do wszelkich działań reklamowych.


Czym jest identyfikacja graficzna?

Identyfikacja graficzna kojarzona jest przeważnie z projektowaniem logotypu, jednak jest to bardziej rozbudowany proces. Logotyp firmy jest punktem wyjścia dla zaprojektowania dalszych elementów corporate identity. Podczas projektowania logotypu ważne jest zachowanie odpowiedniego formatu. Logo musi zostać stworzone jako grafika wektorowa, dzięki czemu można je dowolnie zmniejszać lub zwiększać.


Budując identyfikację graficzną:

1

Zyskujesz najważniejszy wyróżnik firmy

2

Otrzymujesz wytyczne do budowania spójnej komunikacji

3

Oddziałujesz wizerunkowo na potencjalnego klienta

4

Budujesz wizerunek marki

5

Wyróżniasz się na tle konkurencji

6

Tworzysz elementy do dalszej promocji


Identyfikacja graficzna pozwala budować spójną komunikację, zarówno wśród pracowników firmy, jak i potencjalnych Klientów. Tworząc identyfikację graficzną ustalane są wymogi do przygotowania dalszych grafik, takich jak plakaty, foldery czy grafikę internetową. Przygotowanie identyfikacji graficznej pozwala także ustalić zasady prezentowania logotypu. Księga znaku, zwana CI, z góry określa jakie kolory powinien posiadać logotyp, jak może być przedstawiony na różnych materiałach promocyjnych oraz jest prezentują się inne wersje kolorystyczne. Logotyp powinien posiadać określoną kolorystykę – minimum CMYK i RGB. Księga znaku określa także błędy w prezentowaniu i wykorzystywaniu logotypu. Dzięki temu różni graficy będą wiedzieli jak wykorzystywać znak graficzny, zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem. W ramach podstawowej księgi znaku określone jest pole ochronne znaku, minimalne wielkości znaku, kolorystyka, dozwolone wersje znaku, stosowanie hasła firmowego wraz z logo (jeśli taka wersja jest), typografia, niedozwolone użycia znaku, dane kontaktowe projektanta lub firmy projektującej (na wypadek pytań). Księga znaku jest dokumentem, skierowanym do użycia dla późniejszych wykonawców.

Potrzebujesz identyfikacji wizualnej?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Wojciech Madej

Wojciech Madej

Art Director


Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.