Mailingi

Mailing to forma komunikacji z klientem, mająca na celu przekazanie konkretnej informacji.
Najczęściej jest to komunikat o wyjątkowych okazjach, wyprzedażach, promocjach lub innych korzyściach.
Ponieważ mailing charakteryzuje się przewagą grafiki nad tekstem, studio graficzne dba o jak najbardziej atrakcyjną jego formę. Po stronie agencji pozostaje wybranie atrakcyjnego zdjęcia lub odpowiadającej przekazowi ilustracji. Podczas tworzenia mailingu, najważniejszą informacją jest grupa docelowa, do której trafia komunikat. Pozwala to dobrać odpowiedni język graficzny i zaproponować adekwatną komunikację.


Spójny komunikat

Mailing poza przekazaniem komunikatu, musi również budować wizerunek firmy. Dlatego, praca kreatywna nad mailingiem musi być spójna z brandbookiem danej marki, dla której projekt jest tworzony. Jednak nie jest to zasada. Często mailingi dotyczą konkretnej akcji promocyjnej, która ma swój indywidualny charakter.
Należy zadbać o typografię, aby w odpowiedni sposób hierarchizowała szczegóły informacji.
Nie bez znaczenia jest umieszczenie i wygląd buttonu "call to action", który powinien być tak zaprezentowany aby zachęcić odbiorcę do akcji.


Mailing dzielimy na 3 główne elementy:

1

"duża grafika"

2

mała ilość tekstu

3

widoczny button "call to action"


Aby mailing był skuteczny:

1

Musi mieć czytelny układ wiadomości, aby odbiorca widział czego dotyczy

2

Posiadać wyraźne wezwanie do działania, odznaczające się na tle wiadomości

3

Musi mieć odpowiednią hierarchię treści. Konieczność przewijania całej wiadomości może zniechęcić niektórych użytkowników.

4

Posiadać proste komunikaty – przekaz musi być czytelny.

5

Responsywny design – tworzymy grafiki w RWD

6

Powinien śledzić i analizować kampanię. Pozwala to zwiększać konwersję i zadowolenie klientów.

W przeciwieństwie do newsletterów, mailing jest wysyłany tylko raz. Każdy kolejny komunikuje coś innego i może inaczej wyglądać. Właśnie dlatego tak ważna jest komunikacja z Klientem oraz określenie najważniejszych parametrów takich jak grupa docelowa czy rodzaj komunikacji. Agencja Media4U tworzy projekty mailingów dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów, ale także potencjalnych odbiorców.
Zajmujemy się także wysyłką mailingów, do bazy dostarczonej przez Klienta.

Planujesz wysyłkę mailingu?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Wojciech Madej

Wojciech Madej

Art Director


Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.