Reklama banerowa

Banery są formą reklamy internetowej, która pojawia się w serwisach i portalach internetowych. Reklama banerowa jest wsparciem wizerunkowym, który może prezentować aktualną ofertę, produkty czy promocje. Najważniejszym aspektem reklamy banerowej jest atrakcyjny i interesujący przekaz, który zainteresuje użytkownika i zachęci do przejścia na stronę.


Dobry typ

Banery reklamowe mogą zostać przygotowane w dwóch formach – dynamicznej oraz statycznej. Banery dynamiczne są przygotowane w formie zapętlonej animacji. Główną zaletą banerów dynamicznych jest możliwość przedstawienia większej ilości treści. Dodatkowo, animacja przykuwa uwagę co zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę. Jednak nie tylko dynamika sprawia, że użytkownik zwróci uwagę na grafikę. Media4U zajmuje się projektowaniem banerów reklamowych spełniających określoną specyfikację. Wszystkie grafiki mają silne wezwanie do działania, dzięki czemu zwracamy uwagę odbiorców.

Przygotowywane przez nas banery reklamowe posiadają odpowiednie rozmiary, zgodne z wymogami kampanii Google AdWords lub specyfikacją reklamodawcy. Najbardziej popularne formaty to baner, kwadrat czy wieżowiec. Ważne, aby wszystkie treści prezentowane na banerach były widoczne i czytelne. Ilość formatów daje ogromne możliwości i pozwala na prowadzenie kampanii zarówno wizerunkowych, jak i tych ukierunkowanych na sprzedaż.


Dzięki kampaniom banerowym:

1

Zwracasz uwagę potencjalnych klientów

2

Budujesz świadomość marki wśród grupy docelowej

3

Docierasz z komunikatem do szerokiej grupy odbiorców

4

Zachęcasz użytkowników do podjęcia działania

5

Wspierasz kampanie prowadzone w innych kanałach

6

Wzmacniasz sprzedaż

Głównym celem tworzenia banerów reklamowych jest zachęcenie internautów do kliknięcia, czyli przejścia na stronę. Dzięki temu zwiększamy prawdopodobieństwo dokonania konwersji, rozumianej jako dokonanie zakupu lub wykonanie pożądanej akcji. Istotnym elementem każdego baneru internetowego jest kreacja graficzna, która powinna łączyć się z identyfikacją graficzną oraz akcją promocyjną. Ważne są również elementy przedstawiane na grafice. W przypadku akcji sprzedażowych, baner reklamowy powinien prezentować produkty, z kolei przy akcjach wizerunkowych grafika musi odpowiadać branży, grupie docelowej oraz specyfikacji firmy. Ważne jest dbanie o ciągły rozwój jakości projektowanych banerów. Reklama, aby być zapamiętana, musi wzbudzać emocje i wzbudzać ciekawość. Najskuteczniejsze banery opatrzone są wezwaniem do działania, które dokładnie wyjaśnia użytkownikom, czego mają spodziewać się po kliknięciu w reklamę.

Potrzebujesz banerów do kampanii?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Wojciech Madej

Wojciech Madej

Art Director


Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.