Omnichannel - wielokanałowa sprzedaż w esklepie

Omnichannel - Twoje korzyści

  • Masz pełną kontrolę nad procesem zakupowym

  • Oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki automatycznej synchronizacji płatności i stanów magazynowych

  • Budujesz zaufanie wśród klientów

  • Zyskujesz użyteczną wiedza analityczną, którą możesz wykorzystać do zwiększania sprzedaży

  • Usprawniasz ścieżkę zakupową, przez co redukujesz ilość porzuconych koszyków, a tym samym zwiększasz konwersję

Omnichannel. Sprzedawaj wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci.

  • Wybierz sklep nakierowany na sukces i wyprzedź konkurencję. Nowoczesna sprzedaż odbywa się wieloma kanałami i właśnie tego oczekują Twoi klienci. Omnichannel to w pełni zintegrowane podejście do handlu, bo zapewniasz jednolite doświadczenie zakupowe we wszystkich kanałach i punktach kontaktu.

  • Omnichannel daje Twoim klientom możliwość zakupu z łatwością i wygodą. W sklepie online, stacjonarnie, w aplikacji webowej i social mediach, przez kontakt telefoniczny i czat. Omnichannel zapewnia integrację każdego punktu styku, aby zaoferować klientowi dokładnie to, czego potrzebuje, gdziekolwiek jest i na dowolnym urządzeniu.

Rozwiązania, jakich potrzebuje Twoja sprzedaż już teraz. Bez kompromisów, bez limitów, bez przerwy.

Docieraj do klientów w wielu kanałach, finalizuj każdą szansę na sprzedaż i zwiększaj zyski.

Spójna polityka cenowa

  • Chcesz prowadzić doskonałą strategię omnichannel? Spójność oferty cenowej online i offline jest niezbędna, aby zapewnić klientom swobodę zakupów w wielu kanałach. Standaryzację cen zapewni Ci integracja z systemem ERP, przez co wyeliminujesz ryzyko błędów w stanach magazynowych i usprawnisz pracę swojego zespołu.
  • Ujednolicenie cen oznacza większe zyski, ponieważ oszczędza czas i eliminuje konieczność porównywania cen w różnych kanałach.
  • Ten przemyślany krok pomaga Ci budować lojalność klientów, bo poprawiasz postrzeganie cen w swoim sklepie. Użytkownicy szybko docenią płynne przełączanie się między kanałami, a dzięki temu zaobserwujesz przypływ konwersji.

Dostępność kontaktu

  • Użytkownicy muszą być w stanie zrobić na Twojej stronie o wiele więcej niż kliknąć przycisk „kup”. Powinni móc z łatwością połączyć się z Twoją firmą na różne sposoby, uzyskać pomoc dotyczącą produktów i złożyć zamówienie w najwygodniejszy dla nich sposób.
  • Wybierz sklep z możliwością składania zamówień telefonicznych równie szybko, co zakup online i równie łatwy do obsłużenia. Wielokanałowe składanie zamówień oznacza informacje spływające z wielu źródeł: zamówienia online, na miejscu - w sklepie stacjonarnym oraz przez dostępne formy kontaktu: telefonicznie, przez email oraz czat. Dzięki temu jesteś dostępny wszędzie tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci.

Click & Collect

  • Kliknij i odbierz to wygodna funkcjonalność dla klientów dokonujących zakupów online i decydujących się na odbiór we wcześniej wybranej lokalizacji.
  • Click & Collect pomaga klientom przezwyciężyć wątpliwości wobec zakupów online - brak możliwości zobaczenia lub dotknięcia produktu. Dzięki funkcji odbioru w punktach stacjonarnych masz szansę zdobyć opłacalnych konsumentów omnichannel.
  • Wielu klientów stacjonarnych, przed zakupem szuka produktu online. Nie chcesz, aby podczas wizyty w sklepie uzyskiwali informację, że jest on niedostępny. Sklep obsługujący omnichannel pomaga tego uniknąć, ponieważ dzięki funkcji sprawdzania dostępności w sklepie kupujący mogą zobaczyć, jakie produkty znajdują się w poszczególnych lokalizacjach.


Łatwe reklamacje i zwroty

  • Zwroty to część sprzedaży online, której nie unikniesz. Ale dzięki sprawnemu systemowi ich przetwarzania, możesz maksymalnie ułatwić proces obsłużenia każdego zwrotu w swoim sklepie. Skróć czas przyjęcia zwrotu do minimum, dzięki temu zaoszczędzasz pieniądze i zyskasz wiarygodność w oczach klientów.
  • Twoja strategia omnichannel powinna przenikać sprzedaż online i offline. Dotyczy to zgłaszania zwrotów z poziomu konta - na wszystkich urządzeniach oraz integrację zwrotu towaru zakupionego online i stacjonarnie.

Płatności

  • Kliknij i odbierz to wygodna funkcjonalność dla klientów dokonujących zakupów online i decydujących się na odbiór we wcześniej wybranej lokalizacji.
  • Click & Collect pomaga klientom przezwyciężyć wątpliwości wobec zakupów online - brak możliwości zobaczenia lub dotknięcia produktu. Dzięki funkcji odbioru w punktach stacjonarnych masz szansę zdobyć opłacalnych konsumentów omnichannel.
  • Wielu klientów stacjonarnych, przed zakupem szuka produktu online. Nie chcesz, aby podczas wizyty w sklepie uzyskiwali informację, że jest on niedostępny. Sklep obsługujący omnichannel pomaga tego uniknąć, ponieważ dzięki funkcji sprawdzania dostępności w sklepie kupujący mogą zobaczyć, jakie produkty znajdują się w poszczególnych lokalizacjach.

Data - driven

  • Analityka w modelu omnichannel umożliwia wykorzystywanie raportów na każdym etapie podróży klienta. Dzięki systemowi omnichannel zyskujesz dostęp do informacji o klientach w czasie rzeczywistym, takich jak: transakcje we wszystkich kanałach, średnia kwota transakcji, aktywność zakupowa klienta, statystyki zakupów oraz źródła ruchu i konwersji w poszczególnych kanałach.
  • Sprzedaż omnichannel umożliwia Ci wykorzystywanie danych z wielu kanałów w celu usprawnienia wszystkich operacji detalicznych przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta. Jest to możliwe dzięki silnej strategii danych, analitycznemu podejściu do biznesu i inteligentnemu marketingowi.