Facebook Ads – reklama na Facebooku

Kampania Facebook Ads

Chcesz pokazać swoją ofertę klientom przez Facebook Ads i dzięki temu sprzedawać więcej? 80 % użytkowników internetu posiada swoje konto na facebooku. Niezależnie od tego kim jest Twój klient – na pewno korzysta z niego każdego dnia, kilka razy dziennie.

Dzięki Facebook Ads szybko dotrzesz do tych klientów, na których Ci zależy, a nawet do klientów Twojej konkurencji, bo platforma pozwala na najbardziej precyzyjne targetowanie reklamy ze wszystkich możliwych kampanii online.

Grupę docelową określasz na podstawie m.in.: lokalizacji, wieku, zainteresowań, zachowań, wykształcenia czy zawodu. Po włączeniu kampanii, reklama trafia dokładnie tam, gdzie chcesz: do fanów konkretnego fanpage’a, a nawet do osób, które zareagowały aktywnie na post.


Inwestując w reklamę Facebook Ads masz pełną kontrolę nad jej kosztami, ponieważ budżet dzienny i całościowy ustalasz sam.

Skuteczna reklama na Facebooku – Twoje cele

Skuteczna reklama na Facebooku pozwala Ci realizować różne cele biznesowe np. budowanie świadomości marki, zwiększenie ruchu kierowanego do strony, aktywność (polubienia, komentarze), wyświetlenia, wiadomości, pozyskiwanie nowych kontaktów czy instalacje aplikacji.

Skuteczna reklama na Facebooku zmniejsza dystans między Twoją marką, a klientem i wzbudza zaangażowanie. Twoja oferta dociera do użytkowników bezpośrednio przez skrzynkę odbiorczą, relacje na Messengerze oraz na Instagramie. Oprócz tego Twoja kampania pojawia się w takich miejscach jak: kanał aktualności, prawa kolumna, proponowane filmy, Marketplace czy relacje facebooka. Twoje posty są komentowane, like’owane, docierają do świadomości klientów i podsycają chęć zakupu.

Kampanie reklamowe na Facebooku – wygląd

Przy projektowaniu reklamy na Facebooku, masz do wyboru kilka różnych układów graficznych. Klasyczna grafika lub pokazu slajdów czy karuzela zdjęć, a może film? Kampanie reklamowe na Facebooku pozwalają Ci zadecydować samemu. W pierwszym kroku wybierasz cel reklamy, a następnie jej wygląd i układ graficzny. Twoja reklama idzie w świat i trafia do Twoich potencjalnych klientów, bo wygląda dokładnie tak, jak chciałeś, a dodatkowo jest zgodna z Twoją identyfikacją graficzną, a więc wzbudza przywiązanie do marki.

Twoja reklama zyskuje na mocy, jeśli zwieńczysz ją odpowiednim call to action. Dzięki przyciskom wezwania kampanie reklamowe na Facebooku umożliwiają Ci spieniężenie działań reklamowych właściwie od razu. „Kup teraz”, „pobierz”,” zarejestruj się”, - zachęcają użytkowników do interakcji z reklamą, która linkuje do Twojej oferty, a więc klient trafia bezpośrednio na stronę produktową lub pozostawia cenny lead sprzedażowy.

Reklama na Facebooku – Korzyści

  • Reklama na Facebooku jest skuteczna, ponieważ daje możliwość najbardziej dokładnego targetowania ze wszystkich dostępnych reklam online, właśnie dzięki temu reklama trafia do jasno określonej grupy docelowej i nie tracisz pieniędzy na nietrafione kierowania.
  • Z łatwością osiągasz kolejne cele, bo każda kampania od samego początku jest ukierunkowana na jeden wybrany cel, zamiast kilku nieokreślonych.
  • Twoją kampanię wzbogaca szeroki wybór formatów, które nie są przypadkowe, lecz dopasowane do założonego celu.
  • Reklama na Facebooku angażuje klientów umożliwiając like’owanie, udostępnienie, polubienie, dzięki czemu zwiększasz zasięg i pozyskujesz nowych fanów
  • Pokazujesz swoją markę z najlepszej strony, Twoje relacje z obecnymi i nowymi klientami stają się lepsze, dzięki czemu polecają Twoja markę innym.
  • Reklama na Facebooku umożliwia Ci włączenie skutecznej akcji remarketingowej, która przyspieszy decyzje zakupowe klientów i będzie zwiększać zyski firmy.