Tatuum

System poczty Smartmail

Tatuum to polska marka odzieżowa działająca od 1999 roku. Firma posiada 83 salony w Polsce oraz sklepy za granicą: w Rosji, na Węgrzech, w Czechasz, Litwie i Ukrainie. Prowadzi również sprzedaż produktów online za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Dziennie sklep otrzymuj około 250 wiadomości od klientów, a dzięki aplikacji SmartMail odpowiadanie na nie jest znacznie szybsze. Korzystanie z narzędzia sprawdza się szczególnie podczas sezonowych wyprzedaży, które Tatuum regularnie organizuje dla swoich klientów.

Założenia

SmartMail to narzędzie pozwalające sprawnie odpisywać na wiadomości mailowe. Sprawdza się idealnie w każdym sektorze i branży, a w szczególności tam, gdzie wymagana jest szybka i profesjonalna obsługa klienta. Właśnie dlatego korzystają z niej głównie firmy posiadające dział Obsługi Klienta, takie jak Tatuum, który miesięcznie otrzymuje ponad 2 tyś. wiadomości od klientów.

Co zrobiliśmy

Dzięki integracji z nowym narzędziem, dział obsługi klienta Tatuum w swojej codziennej pracy oraz korespondencji z klientami korzysta wyłącznie z aplikacji webowej SmartMail. Do największych korzyści wymienionych przez klienta zaliczyć można przede wszystkim usprawnienie codziennej pracy. Dzięki narzędziu pracownicy firmy zdołali wyeliminować największy problem, czyli dublowanie odpowiedzi do klienta. SmartMail pozwolił na przypisanie wiadomości do konkretnej osoby, dzięki czemu konwersacje są uporządkowane. Narzędzie przyspieszyło obieg informacji pomiędzy pracownikami i usprawniło komunikację. W optymalizacji czasu pracy działu pomaga również narzędzie filtrowania wątków, przepisywanie ich do innego pracownika oraz oznaczanie jako zakończony. Korzystanie z opcji „porządkowania” poczty okazało się dla klienta wygodne, proste i szybkie.
2960
ilość przychodzących wiadomości w miesiącu
2415
ilość wysłanych wiadomości w miesiącu
82,7%
wiadomości, które otrzymują odpowiedź w ciągu 24h

Zobacz inne projekty