Scania

Aplikacja B2C

Koncern Scania sprzedaje swoje pojazdy w ponad 100 krajach świata, a swoją działalność w Polsce rozpoczął w 1995 roku. Oprócz niezawodnych ciężarówek, firma stworzyła rozwiniętą sieć 35 stacji serwisowych, które równomiernie pokrywają całą Polskę.

Założenia

Regularnie przeprowadzaliśmy analizę słów kluczowych oraz ich kosztów, aby wykluczyć frazy generujące duże koszty przy niewielkich przychodach. Testowaliśmy różne strategie ustalania stawek, dobieraliśmy odpowiednie wysokości stawek oraz modyfikowaliśmy grupy odbiorców. Przeprowadzaliśmy działania analityczne, na podstawie których wprowadzaliśmy również zmiany na poziomie całych kampanii oraz monitorowaliśmy wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto, przy tworzeniu rodzajów kampanii korzystaliśmy z najnowszych rozwiązań proponowanych przez Google m.in.: z inteligentnej kampanii produktowej oraz inteligentnej kampanii w sieci reklamowej, które przyniosły bardzo dobre rezultaty.


Co zrobiliśmy

Również zmiany na poziomie całych kampanii oraz monitorowaliśmy wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto, przy tworzeniu rodzajów kampanii korzystaliśmy z najnowszych rozwiązań proponowanych przez Google m.in.: z inteligentnej kampanii produktowej oraz inteligentnej kampanii w sieci reklamowej, które przyniosły bardzo dobre rezultaty.

Również zmiany na poziomie całych kampanii oraz monitorowaliśmy wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto, przy tworzeniu rodzajów kampanii korzystaliśmy z najnowszych rozwiązań proponowanych przez Google m.in.: z inteligentnej kampanii produktowej oraz inteligentnej kampanii w sieci reklamowej, które przyniosły bardzo dobre rezultaty.

Zobacz inne projekty