R-GOL

Sklep B2C i B2B

R – GOL to największy w Polsce sklep piłkarski. Z serwisu R-GOL.com korzysta rzesza pasjonatów futbolu - począwszy od najmłodszych, dla których działa specjalna strefa KIDS, poprzez amatorów, aż po profesjonalistów. Sklep oferuje ponad 4000 piłkarskich produktów w wielu wariantach. W sklepie można kupić również akcesoria związane z innymi dyscyplinami, w tym obuwie dla biegaczy. Firma działa w modelu omnichannel, oferując swoim klientom wygodne zakupy online oraz zakupy w tradycyjnej formie dzięki sklepom stacjonarnym w całej Polsce.

Założenia

Zanim rozpoczęliśmy współpracę z firmą R-GOL, klient sprzedawał już w internecie, wykorzystując równolegle: sklep online dla klientów detalicznych, odrębną platformę B2B oraz platformę dla profesjonalistów r-gol.pro. W związku ze stałym rozwojem sprzedaży, pojawiła się konieczność wprowadzania nowych rozwiązań e - commerce, a aktualny sklep nie był gotowy na tego rodzaju skalowanie.

Odświeżenia wymagała również szata graficzna sklepu, która miała być taka jak społeczność R-GOL – nowoczesna i zachęcająca do aktywności. Jednocześnie, rozbudowana oferta sklepu wymagała maksymalnie przejrzystej architektury treści. Ważnym aspektem była również automatyzacja procesów obsługi zamówień i zwrotów, uatrakcyjnienie funkcjonalnej części serwisu o nowe rozwiązania, skrócenie ścieżki zakupowej oraz ułatwienie zakupów - zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej.

Co zrobiliśmy

Prace badawcze i analityczne umożliwiły nam stworzenie makiet UX, które stały się bazą do wdrożenia w życie efektywnej architektury treści. Równolegle powstawały dedykowane projekty graficzne. Na naszym autorskim silniku Cartalo, od podstaw stworzyliśmy nowy e-sklep R-GOL.com oraz platformę B2B R-GOL.net.
Nowy sklep R-GOL zapewnia wydajność pracy dzięki integracji z systemem ERP – Streamsoft Verto. Platforma zyskała nowy program lojalnościowy, w tym rozbudowany kreator tworzenia promocji i kodów rabatowych oraz kart podarunkowych działających online i stacjonarnie. Sklep zintegrowaliśmy z szybkimi płatnościami (Blik, Google Pay, Apple Pay) oraz systemem odroczonych płatności PayPo. Zdecydowaliśmy się na dwa kroki zakupowe, które umożliwiają szybki zakup i opłacenie zamówienia w wygodny dla użytkownika sposób.
Witryna R-GOL.com miała zapewniać klientom możliwość customizacji produktów. Aby to umożliwić, przygotowaliśmy bardziej optymalne w obsłudze rozwiązanie w zakresie narzędzia do personalizacji nadruków i haftów, które pozwala użytkownikom tworzyć własne, niestandardowe produkty.
Nowy sklep odświeżył wizerunek firmy, poprawił czytelność i odbiór treści, a skrócona do dwóch kroków ścieżka zakupowa ułatwia i przyspiesza realizację zakupów. Sklep realizuje dużą ilość zamówień, również zagranicznych, a dzięki wydajnemu CMS, klient jest w stanie przetwarzać zamówienia sprawnie i szybko. W sklepie jest możliwa płatność w sześciu walutach. Co więcej, dzięki platformie Cartalo, R-GOL ma dostęp do modułów dopasowanych do potrzeb rozwijającej się sprzedaży, takich jak kolejne wersje językowe czy rozbudowane narzędzia marketingowe, w tym integracje z narzędziem do wysyłki mailingu.
  • Sklep dla profesjonalistów

    Oficjalny sklep kibica - reprezentacji Polski

  • Aplikacja iOS oraz Android

    Program lojalnościowy – online/offline

  • Rozbudowana integracja z systemem StreamSoft Verto

    Odbiór w sklepie, prezentacja produktów w salonach na ekranach dotykowych dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez platformę Scala

Zobacz inne projekty