Monnari

Sklep B2C

Monnari to polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz modeli z linii Bags&Shoes dostępny jest w 167 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl.

Założenia

Nasza współpraca z Monnari trwa nieprzerwanie od 2016 roku. W tym czasie prowadziliśmy nie tylko kampanie reklamowe Google Ads, ale również pracowaliśmy wspólnie nad uruchomieniem nowej platformy e-commerce. Nowa odsłona miała ułatwić poruszanie się po sklepie, usprawnić proces zakupowy oraz jak najlepiej odpowiadać potrzebom urządzeń mobilnych i tym samym poprawić wyniki sprzedażowe online. Jednym z głównych celów było również zwiększenie wydajności realizacji zamówień poprzez obsługę zaprojektowanych od początku procesów oraz wprowadzenie obsługi faktur elektronicznych.

Co zrobiliśmy

Nowy e-sklep Monnari został opublikowany 9 lipca 2018 roku. W odświeżonej odsłonie znacząco poprawiliśmy doświadczenie zakupowe użytkowników wprowadzając m.in. zaawansowaną obsługę filtrów ułatwiających znalezienie odpowiedniego produktu. Dzięki dokonanym zmianom wprowadziliśmy również modyfikacje w kampaniach reklamowych m.in.: dzięki nowemu podziałowi kategorii w sklepie dopasowaliśmy lepiej słowa kluczowe do stron docelowych oraz poszerzyliśmy zasięg reklam na urządzeniach mobilnych.

Efekty

Porównaliśmy dane dla tego samego okresu w roku obecnym i poprzednim. Nowa witryna znacząco poprawiła wyniki sprzedażowe sklepu. Współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 58,2%, a tym samym zwiększyły się przychody całego sklepu. Zanotowaliśmy również spadek współczynnika odrzuceń o 18%.

DANE DLA SKLEPU OGÓŁEM

18%
spadek współczynnika odrzuceń
58,2%
wzrost współczynnika konwersji e-commerce
75,7%
wzrost przychodów
Nowy e-sklep został dostosowany pod kątem urządzeń mobilnych, co pozwoliło na pozyskanie nowych klientów preferujących robienie zakupów przy użyciu telefonów komórkowych. Odświeżona witryna sprawiła, że wzrósł udział osób korzystających z urządzeń mobilnych o 24,8%, co przełożyło się na zwiększenie przychodów sklepu.

DANE DLA KAMPANII REKLAMOWYCH

14,5 %
spadek współczynnika odrzuceń
66,7%
wzrost współczynnika konwersji e-commerce
170,4%
wzrost przychodu
Zmiana platformy sklepu internetowego miała również istotne znaczenie dla kampanii reklamowych. Nowa struktura strony sprawiła, że współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 66,7%, z czego wynika, że ułatwiła klientom sprawniejszą finalizację transakcji po przejściu z treści sponsorowanych.

DANE DLA URZĄDZEŃ MOBILNYCH

90%
wzrost współczynnika konwersji  e-commerce
24,8%
wzrost udziału użytkowników korzystających z telefonów komórkowych
125,4%
wzrost przychodów

Zobacz inne projekty