Mastivo B2B

MASTIVO to hurtownia bielizny i wyrobów pończoszniczych, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku. Swoim klientom oferuje szeroki asortyment wyrobów polskich producentów, profesjonalną obsługę i szybką realizację zamówień. Oprócz sprzedaży internetowej, Mastivo zaprasza również do zakupów stacjonarnych w swojej siedzibie w Chludowie. Firma obsługuje podmioty z całej Polski jak i klientów zagranicznych.

Założenia

Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce B2B.
Sklep powstał na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie sklepu dzięki przyjaznemu panelowi CMS.

Co zrobiliśmy

Nowy sklep zautomatyzował procesy sprzedażowe i ułatwił proces przetwarzania zamówień. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP.
Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.
Nowa platforma B2B Mastivo umożliwia szybkie skalowanie biznesu, dzięki możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności - prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

  • Karta kontrahenta synchronizowana z systemem ERP klienta i wymianę kompletu danych i ustawień

  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac z nowym rozwiązaniem

  • Ponawianie zamówień – możliwość szybkiego ponowienia zamówienia bez konieczności ponownego przeglądania oferty sklepu

  • Indywidualne cenniki z możliwością ustawienia dla każdego klienta oddzielnie

  • Różne formy płatności w tym możliwość zastosowania indywidualnych kredytów kupieckich pozwalających na sprawne realizowanie zamówień z odroczonym terminem płatności

  • Minimum logistyczne - serwis zapewnia możliwość ustawiania minimum logistycznego – czyli najmniejszej kwoty zakupów, które zrealizuje platforma B2B

  • Rozbudowane filtrowanie produktów, które zależne jest od kategorii

  • Kompaktowa lista nowości – odświeżana wraz z każdym pojawieniem się w sklepie nowych produktów

  • Dedykowana karta produktu pozwalająca na masowe zamawianie wielu wariantów bez konieczności przełączania się

Zobacz inne projekty