Mastivo B2B
Karta kontrahenta synchronizowana z systemem ERP klienta i wymianę kompletu danych i ustawień
Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac z nowym rozwiązaniem
Ponawianie zamówień – możliwość szybkiego ponowienia zamówienia bez konieczności ponownego przeglądania oferty sklepu
Indywidualne cenniki z możliwością ustawienia dla każdego klienta oddzielnie
Różne formy płatności w tym możliwość zastosowania indywidualnych kredytów kupieckich pozwalających na sprawne realizowanie zamówień z odroczonym terminem płatności
Minimum logistyczne - serwis zapewnia możliwość ustawiania minimum logistycznego – czyli najmniejszej kwoty zakupów, które zrealizuje platforma B2B
Rozbudowane filtrowanie produktów, które zależne jest od kategorii
Kompaktowa lista nowości – odświeżana wraz z każdym pojawieniem się w sklepie nowych produktów
Dedykowana karta produktu pozwalająca na masowe zamawianie wielu wariantów bez konieczności przełączania się