Marilyn

Sklep B2C

Marka Marilyn to wiodący producent wyrobów pończoszniczych i bieliźnianych w Polsce. Firma istnieje na rynku od 20 lat. Produkty Marilyn skierowane są dla podążających dla trendami, nowoczesnych kobiet, ceniących sobie wielkomiejski szyk w gustownym wydaniu.


„Marilyn stanowi synonim oryginalności i współczesnego designu. Kolekcje Marilyn uosabiają DNA marki, poszczególne linie: klasyczna, modowa, elegancka linia Lux Line oraz designerska kolekcja Patrizia Gucci for MARILYN i pozwalają wyrażać siebie w unikalny sposób.”

Założenia

Kiedy podjęliśmy współpracę z marka Marilyn, firma posiadała sklep internetowy w wersji dla klientów detalicznych. Klient zdecydował się na budowę nowej witryny w oparciu o nasze autorskie oprogramowanie – Cartalo. Nowy sklep miał zapewnić optymalizację procesów sprzedażowych poprzez przyjazny w obsłudze CMS, a także większą elastyczność pod kątem działań marketingowych. Kluczowym aspektem dla klienta, było wprowadzenie programu lojalnościowego oraz umożliwienie zakupu voucherów podarunkowych. Jedynym z głównych celów stała się również optymalizacja sklepu na urządzeniach mobilnych i wzrost konwersji w tym kanale. Witryna e - marilyn.pl miała być atrakcyjniejsza, szybsza i bardziej intuicyjna.

Co zrobiliśmy?


Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce. Atrakcyjny wygląd sklepu uzyskaliśmy tworząc dedykowany projekt graficzny, który eksponuje stylizowane zdjęcia produktowe, nowe kolekcje i inspiracje z Instagramu.

Sklep powstał na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie sklepu dzięki przyjaznemu panelowi CMS. Teraz, klient ma możliwość łatwego zarządzania dużą ilością wariantów promocyjnych takich jak: kody rabatowe, rabaty na poszczególne kategorie, darmowa dostawa, vouchery czy bony podarunkowe. Stworzyliśmy rozbudowany program lojalnościowy „Klub Marilyn”, który umożliwia klientom zbieranie punktów za każde zamówienie i opłacenie części lub całości kolejnego zamówienia za ich pomocą.


Dodatkowo, wprowadzone zostały mechanizmy usprawniające Omnichannel, takie jak: możliwość realizacji bonów podarunkowych offline oraz mapa sklepów stacjonarnych. Te funkcjonalności ułatwiły prowadzenie działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży.


Nowy sklep e-marilyn.pl umożliwia szybkie skalowanie biznesu, dzięki możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności - prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

Efekty

26,13 %
wzrost sesji
26,03%
wzrost sesji na mobile
46,62%
wzrost ilości transakcji
16,25%
wzrost współczynnika konwersji

Rozwiązania

  • Modułowa kompozycja strony głównej – pozwalająca na indywidualne dostosowanie wyglądu strony głównej, dzięki opcji drag and drop konkretnych modułów takich jak: video, banner, tekst czy mapa

  • Dashboard z szybkim dostępem do statystyk prowadzonego e-sklepu np. ilość rejestracji nowych klientów.

  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów

  • Filtrowanie dostosowane do dużej ilości wariantów produktu

  • Mechanizm „kup w zestawie”

  • Ułatwienia omnichannel: Interfejs dla sklepów stacjonarnych, aplikacja dla pracowników sklepów – umożliwiają obsługę bonów podarunkowych

  • Program lojalnościowy „Klub Marilyn” umożliwiający klientowi zbieranie punktów i płacenie nimi za kolejne zamówienia

  • Integracja z zewnętrznym oprogramowaniem ERP Optima Zeus

  • Integracja z drukarką fiskalną w procesie składania zamówienia

  • Integracja z Freshmailem umożliwiająca mailing marketingowy

  • Integracja z YouLead, narzędziem marketing automation

  • Integracja Baselinker do zarządzania sprzedażą na allegro, z możliwością poszerzenie o Ebay i Amazon

  • Integracja z Instagramem

Zobacz inne projekty