Lisa Mayo

Lisa Mayo to podążający za trendami sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą damską. Sklep powstał w 2017 Roku.
Codziennie wysyła setki paczek do zadowolonych klientek. Firma szczyci się wysoką jakością obsługi gwarantując wysyłkę większości paczek w ciągu jednego dnia roboczego.

Założenia

Marka posiadała wcześniej system do sprzedaży internetowej, dynamika rozwoju biznesu spowodowała, że klient postanowił wdrożyć nowe, dużo bardziej wydajne rozwiązanie.
Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce B2C.
Sklep Lisa Mayo powstał na naszym autorskim oprogramowaniu, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie systemem.

Co Zrobiliśmy

Nowy sklep zautomatyzował wiele procesów. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP optima.
Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.
Platforma daje możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności - prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i paragonów znacząco wpłynęło na komfort prac z nowym rozwiązaniem.

  • Automatyzacja systemu zwrotów produktów - przyspieszyła cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym

  • Rozbudowana integracja z systemem ERP

  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów

  • Dodawanie nowych zamówień telefonicznych przez pracowników Biura Obsługi Klienta

  • Rozbudowane filtrowanie produktów, które zależne jest od kategorii

  • Rozbudowane systemy statystyk i raportów ułatwiające codzienną prace i podejmowanie strategicznych decyzji rozwojowych

Zobacz inne projekty