Garnamama

Sklep B2C

Garnamama.com to sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą dziecięcą od 0 do 14 lat. Marka współpracuje z ponad 150 producentami. Uzupełnieniem asortymentu są znane na całym świecie marki ubrań dziecięcych. W 2018 powstała marka własna – Garnamama (tłum. Piękna/Fajna mama). Odzież dziecięca Garnamama sprzedawana jest głównie na Ukrainie, ale także na Węgrzech, w Grecji, na Łotwie, Litwie, Słowacji, w Słowenii, Chorwacji, Czechach i Estonii.

Założenia

Przed rozpoczęciem współpracy z nami, klient posiadał już działający sklep internetowy. Jednak ze względu na przyspieszający się rozwój i nowe cele biznesowe, istniejący system nie był wystarczająco wydajny. Firma Garnamama musiała zadecydować o nowym rozwiązaniu, platformie e-commerce, która zapewni stabilność biznesu podczas dużych akcji wyprzedażowych, tak, aby sklep działał bez zarzutu nawet przy maksymalnym obciążeniu. Klientowi zależało również na uproszczeniu przetwarzania zamówień i ułatwieniu obsługi zwrotów. W związku z dynamicznym rozwojem, ważne było usprawnienie kanału mobile. Garnamama posiada obszerną bazę produktową, ponad 150 tys. produktów, w tym ponad 400 tys. wariantów, a nowa platforma e- commerce miała być elastyczna i łatwa w użyciu.


„Głównym celem zespołu Garnamama.com jest umożliwienie wszystkim mamom łatwego i szybkiego zakupu odzieży dziecięcej - od skarpet po odzież wierzchnią i obuwie - na dowolny sezon, na jednej stronie.”

Co zrobiliśmy?

Osiągnięcie założonych celów umożliwiła nam dokładna analiza przedwdrożeniowa i efektywna współpraca z zespołem Garnamama. Dzięki dedykowanemu oprogramowaniu, platforma zyskała na wydajności i szybkości działania. Udało nam się osiągnąć stabilność aplikacji, dzięki czemu mechanizmy w sklepie działają poprawnie nawet przy dużym ruchu - w czasie akcji sezonowych i wyprzedaży. Sklep zintegrowaliśmy z systemem ERP (1C), co pozwoliło zoptymalizować proces przetwarzania zamówień. Integracja z ERP usprawniła również zarządzanie zwrotami klientów, dzięki zaawansowanym funkcjom zapewniającym ich kompleksową obsługę. Elastyczność platformy zapewniły dedykowane filtry, rozbudowane o specyficzne atrybuty, które ułatwiają klientom odnalezienie pożądanego produktu. W celu ułatwienia ścieżki zakupowej i przyspieszenia procesu dokonywania zakupu, zastosowaliśmy koszyk One Page Checkout. Bezpieczeństwo danych zapewnia rozwiązanie Web Application Fire Wall. Współpracę z marka Garnamama kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej, która umożliwia ciągłe doskonalenie sklepu o nowe funkcjonalności.

Rozwiązania

  • Dedykowana integracja z 1C(import produktów, stanów, cen, tłumaczeń nazw i opisów, grup produktów(fiszek, liczników, akcji), import/eksport zamówień, import kategorii.

  • Dedykowane filtry – pamięć filtrów, filtry rozbudowane o rozmiar i wiek dziecka

  • Bezpieczne środowisko hostingowe Web Application Fire Wall

  • Dedykowana integracja z systemem magazynowym ERP(nazwa 1C).

  • Trzy waluty: UAH, KZT, USD

  • Trzy języki: ukraiński, rosyjski, angielski

  • Integracja z metodami płatności: LiqPay, Platon, Fondy

Zobacz inne projekty