Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac oraz czas realizacji zadań
Automatyzacja systemu zwrotów produktów - przyspieszyła cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym
Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów działający niezależnie dla każdej z marek
Dodawanie nowych zamówień telefonicznych przez pracowników Biura Obsługi Klienta
Platforma umożliwia wystawianie tego samego produktu na wielu witrynach. To powoduje, że klient może wzbogacać swoją ofertę
Rozbudowane systemy statystyk i raportów ułatwiające codzienną prace i podejmowanie strategicznych decyzji rozwojowych
Rozbudowana integracja z systemem CDN Comarch. Zarządzanie użytkownikami, identyfikacja użytkowników dla jednego i drugiego brandu. Szczególnie istotne gdy system ERP nie różnicuje użytkowników na brandy
Platforma z połączoną jedną logistyką pozwalającą na realizowanie zamówień z wielu lokalizacji. Działanie to spowodowało u klienta zauważalne spore oszczędności finansowe
Click and Collect - system do zarządzania odbiorami w salonach jak i możliwością realizacji zwrotów w salonach. Dla każdego z brandów przypisane salony z możliwością dowolnego ich rozszerzania oraz łączenia
Mapowanie całego onlinowego drzewa kategorii. System daje możliwość łatwego przenoszenia między sklepami co wyklucza konieczność powielania tej czynności wielokrotnie
Zarządzanie treściami dla rożnych brandów z rozbiciem powiadomień na różne marki. Dowolna konfiguracja w momencie włączenie kolejnego sklepu
Platforma przystosowana do dalszego rozwoju z możliwością dodawania kolejnych sklepów internetowych i włączania kolejnych marek
Kolejne działania, których celem jest spójna polityka i wdrożenie pełnego omnichannel