Udostępnianie voucherów i kodów promocyjnych w ostatnich miesiącach stało się kluczową strategią dla wielu biznesów e-commerce. Opracowanie innowacyjnych pomysłów na promocję e-commerce przynosi korzyści, jeśli zostanie poprawnie zaimplementowane w e-sklepie. Oferowanie promocji i ofert specjalnych to skuteczna metoda zwiększania ruchu w witrynie, pozyskiwania nowych klientów i zwiększania przychodów. Promocje można również wykorzystać, aby zachęcić nowych użytkowników, by zostali z Twoją marką na dłużej i regularnie wybierali Twoje produkty.


Zwiększ sprzedaż i ruch w e-sklepie


E-commerce rośnie z każdym rokiem i równie szybko się rozwija. Klienci wyszukują, porównują ceny online vs. offline i na tej podstawie często wybierają kanał zakupu. Rabaty i oferty specjalne dają klientom pozytywny obraz Twojej marki. Co więcej, jeśli udostępniasz rabaty w mediach społecznościowych, możesz zwiększyć ruch w swoim sklepie, a jednocześnie podnieść rozpoznawalność swojej marki i zwiększyć konwersję.

Zaprezentuj swoje produkty lub usługi


Kody rabatowe to świetny sposób zwrócenia uwagi klientów na nowe produkty. Myśl kreatywnie o promocjach na Boże Narodzenie, Walentynki, powrót do szkoły, Black Friday i nie tylko. Świętuj dni powiązane z Twoją marką lub produktem, a nawet zmieniające się pory roku. Pokaż klientom, że Twoja marka jest przyjazna, dostępna i zawsze w kontakcie z klientami. Najpopularniejsze pomysły na promocję sklepu i zwiększanie sprzedaży w witrynie obejmują następujące akcje:

• Darmowa dostawa

• Bezpłatna promocja wysyłki w kategoriach lub w całej witrynie

• Rabaty procentowe - zaoferuj określony procent od marki lub produktu

• Oferta „Kup taniej w zestawie” na podstawie rabatów ilościowych

• Nagradzanie punktami programu lojalnościowego, aby zbudować lojalną bazę klientów

Pro tip: Pamiętaj o włączeniu do akcji rabatowej reklamy produktowej i remarketingu Google Ads!

Narzędzia promocyjne w CMS sklepu


Nasza autorska platforma e-commerce – Cartalo oferuje własne, wbudowane narzędzia do tworzenia promocji. Co wyróżnia nasz moduł rabatowy? Oprócz szeregu funkcji tworzenia kodów rabatowych (procentowe, ilościowe) możesz mieć dostęp do narzędzi generujących voucher na zakupy. Platforma umożliwia łatwe tworzenie voucherów, które dzięki możliwości wprowadzenia dodatkowych rozwiązań omnichannel, interfejsu dla sklepów stacjonarnych i aplikacji dla pracowników sklepów – umożliwiają obsługę bonów podarunkowych, które można wykorzystać w każdym kanale sprzedaży.

Oto niektóre z wariantów akcji promocyjnych, dostępnych w Cartalo:

Program lojalnościowy. Nagradzaj swoich klientów punktami za zamówienie, naliczanymi automatycznie lub ręcznie. Bycie częścią programu lojalnościowego zachęci klientów do interakcji z Twoim sklepem. W Cartalo masz możliwość włączenia programu opartego na systemie punktowym. Członkowie zbierają punkty za każdy zakup, a Ty dajesz im możliwość wykorzystania ich przy kasie. Sprawne działanie programu lojalnościowego wymaga przejrzystych zasad. W Cartalo uczestnik ma stały dostęp do swojego konta i może obserwować postępy.

Kupony i promocje. Wykorzystaj w pełni możliwości kampanii promocyjnych, jakie daje Ci Twój sklep, generując kody rabatowe. Możesz udostępnić dowolną ilość unikalnych kodów promocyjnych. Dzięki temu skala akcji promocyjnej jest całkowicie pod Twoją kontrolą.

Spersonalizowane kody rabatowe. Rabat kwotowy, procentowy, a może darmowa dostawa? Zasady działania promocji ustawisz ręcznie w menu kodów rabatowych. Kreator umożliwia dodanie oznaczenia do grup kodów, dzięki czemu krok po kroku śledzisz efekty swoich działań marketingowych.

Kreatywne kampanie promocyjne. Ustal własne zasady dzięki możliwości tworzenia nieszablonowych promocji - to idealne narzędzie dla kreatywnego marketingu.

Promocje czasowe. Twórz promocje aktywne tylko w określonych ramach godzinowych lub w wybranych dniach tygodnia.

Szablony promocji.Stwórz jeden szablon promocji i używaj go wiele razy. Powtarzaj sezonowe działania marketingowe, które przynoszą Twojej firmie wymierną korzyść bez konieczności konfigurowania promocji od podstaw.


Inne artykuły