Analityka

Zastanawiasz się, czy analityka internetowa jest ważna dla rozwoju Twojej firmy?

Analityka internetowa zapewnia aktualne raporty i analizy dotyczące tego, jak odwiedzający zachowują się w witrynie, kim są według wieku, płci, lokalizacji oraz w jaki sposób znaleźli się na Twojej stronie (źródło ruchu), najpopularniejsze treści w Twojej witrynie, poziom Twoich konwersji i wiele więcej. Dysponując tymi informacjami, w pełni świadomie planujesz strategie biznesowe i szybciej rozwijasz swoją działalność.


Konfiguracja Google Analytics

Google Analytics to narzędzie umożliwiające zbieranie cennych informacji dotyczących serwisu internetowego. Ich poprawna analiza pozwala podejmować słuszne decyzje biznesowe. Jednak przed przystąpieniem do wyciągania wniosków z zebranych danych należy upewnić się, że zgromadzone przez GA informacje są wiarygodne.

Właśnie dlatego pierwszym krokiem, jaki wykonujemy jest audyt i ocena obecnego stanu serwisu. Następnie naprawiamy błędy w konfiguracji narzędzia, dzięki czemu przyszła analiza danych jest rzetelna i staje się drogowskazem dla rozwoju Twojej firmy.

W ramach audytu otrzymujesz przejrzysty dokument prezentujący wnioski z analizy oraz jasno określone rekomendacje, dzięki którym jesteś w stanie zoptymalizować swój serwis.

Google Tag Manager – Ruch na stronie

Google Tag manager pozwala dokonywać zmian w kodzie strony, aby zwiększać ruch na stronie, bez angażowania działu IT - takie rozwiązanie jest szybkie, bezpieczne i ekonomiczne. Prawidłowo wdrożony i skonfigurowany GTM jest niezbędny dla zaawansowanego badania ruchu na stronie internetowej, przez co pozwoli Ci poprawić funkcjonalność całej witryny.

GTM jest narzędziem użytecznym, bo pozwala rozszerzyć i dopasować różne elementy strony w zależności od tego, jaki biznes prowadzisz. Co więcej, umożliwia podpięcie zewnętrznych tagów, takich jak: piksel Facebook, tag Domodi, tag Criteo oraz zewnętrznych narzędzi do badania zachowań użytkowników na stronie, np. map ciepła.

Audyt strony - Korzyści

Podejmowanie decyzji biznesowych po omacku to już przeszłość. Audyt strony i analityka internetowa to absolutny priorytet dla Twojego biznesu. W ramach oferty analityki internetowej gwarantujemy:
  • Audyt strony
  • Rekomendacje i wytyczne
  • Eliminację błędów
  • Zbieranie poprawnych danych
  • Segmentację klientów
  • Analizę makro i mikro celów
  • Możliwość podpięcia zewnętrznych tagów
  • Nieskończona ilość możliwości śledzenia aktywności w witrynach i aplikacjach

Dzięki temu:

  • Oszczędzasz czas i pieniądze
  • Dokładnie wiesz, jaki będzie Twój kolejny krok biznesowy

A Twoja strona:

  • Rozwija się szybciej
  • Notuje wyższe wskaźniki ruchu
  • Zwiększa konwersję
  • Staje się użyteczna dla Twoich klientów
  • Przynosi większe zyski

Badanie ruchu na stronie internetowej

Każda analiza przeprowadzona przez nasz zespół to nie tylko tabele danych, ale także zestaw rekomendacji i wniosków, które jesteś w stanie wykorzystać od ręki, aby rozwijać swój biznes. Dzięki naszemu wsparciu, będziesz wiedział jak prawidłowo interpretować dane i rozwiązać napotkany problem.

Badanie ruchu na stronie internetowej pozwala Ci śledzić źródła ruchu w witrynie, a potem skutecznie analizować zależności, aby wspierać rozwój swojej firmy.

Przykładowe metody optymalizacji serwisu

  • Testy A/B
  • Analizy produktowe
  • Analizy UX

Pytania, na które odpowiada analityka

  • Kim są użytkownicy serwisu?
  • Jakimi kanałami użytkownicy trafiają na stronę?
  • Jaka grupa odwiedzających jest szczególnie atrakcyjna biznesowo?
  • Jakie są role poszczególnych kanałów w sprzedaży?
  • Które elementy strony najlepiej zachęcają do poznania oferty?
  • Jak tworzyć zestawy produktów pożądane przez klientów?
  • Co zrobić, by odwiedzających zmienić w kupujących?

Korzyści

  • Poprawa funkcjonalności
  • Zwiększenie współczynnika konwersji
  • Zwiększenie średniej wartości koszyka
  • Usprawnienie ścieżki zakupowej
  • Lepsze wyniki uzupełniania formularzy
  • Optymalizacja kosztów kampanii online