Masz pełną kontrolę nad procesem zakupowym
Oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki automatycznej synchronizacji płatności i stanów magazynowych
Budujesz zaufanie wśród klientów
Zyskujesz użyteczną wiedza analityczną, którą możesz wykorzystać do zwiększania sprzedaży
Usprawniasz ścieżkę zakupową, przez co redukujesz ilość porzuconych koszyków, a tym samym zwiększasz konwersję
Wybierz sklep nakierowany na sukces i wyprzedź konkurencję. Nowoczesna sprzedaż odbywa się wieloma kanałami i właśnie tego oczekują Twoi klienci. Omnichannel to w pełni zintegrowane podejście do handlu, bo zapewniasz jednolite doświadczenie zakupowe we wszystkich kanałach i punktach kontaktu.
Omnichannel daje Twoim klientom możliwość zakupu z łatwością i wygodą. W sklepie online, stacjonarnie, w aplikacji webowej i social mediach, przez kontakt telefoniczny i czat. Omnichannel zapewnia integrację każdego punktu styku, aby zaoferować klientowi dokładnie to, czego potrzebuje, gdziekolwiek jest i na dowolnym urządzeniu.