Ścieżka zakupowa w Internecie znacznie różni się od tej tradycyjnej. Użytkownik rzadko podejmuje decyzję od razu po obejrzeniu twojego produktu, a dodatkowo analizuje też ofertę konkurencji. Istnieje jednak sposób na zachęcenie klienta do powrotu na twoją stronę i finalizację transakcji – jest to remarketing.
Remarketing to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy w sieci Google. Jego wykorzystanie pozwala skierować reklamę do osób, które wcześniej odwiedziły twoją witrynę. Co więcej, istnieje możliwość podziału odbiorców, aby jak najlepiej dopasować rodzaj reklamy do użytkowników. Inna reklama może być kierowana do użytkowników, którzy dodali produkty do koszyka i nie sfinalizowali zakupu, a inna do osób, które jedynie oglądały produkty. Dodatkowo, można zastosować remarketing dynamiczny, który łączony jest z danymi dotyczącymi asortymentu. W oparciu o zestawienie produktów dostępnych w sklepie i śledzeniu zachowania klienta możemy pokazać mu reklamę zawierającą dokładnie te produkty w twojej witrynie, którymi interesował się klient np. zawartość porzuconego koszyka.
Poznanie specyfiki branży, analiza strony internetowej oraz zachowań użytkowników pozwala jasno sprecyzować jak powinien wyglądać remarketing oraz jak należy zdefiniować listy remarketingowe. Stworzenie kilku list remarketingowych zwiększa skuteczność reklamy i pozwala osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty. Zastosowanie remarketingu w twojej kampanii Google Ads z pewnością pomoże osiągnąć dobre wyniki.
1
Dotarcie z komunikatem reklamowym do klienta, który wcześniej odwiedził witrynę
2
Możliwość stworzenia odrębnej reklamy dla każdej grupy odbiorców
3
Możliwość pokazania klientowi np. konkretnego produktu z porzuconego koszyka
4
Wysoki zwrot z inwestycji w reklamę
5
Spersonalizowany komunikat do użytkowników
6
Możliwość przekonania do finalizacji zakupu
Chcesz nakłonić swoich klientów do powrotu?
Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.
Skontaktuj się z naszym specjalistą
Karina Modrow
Account Sales Manager
Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.