Reklama graficzna daje możliwość dotarcia do klientów, którzy w danym momencie nie szukają twojego produktu np. podczas przeglądania stron internetowych z informacjami ze świata. Możesz w ten sposób przekazać swój komunikat dużej ilości potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie znają twojej oferty lub marki. Możesz również przypomnieć w ten sposób użytkownikom, którzy byli już w twojej witrynie o ponownych odwiedzinach lub dokończeniu zakupów.
Google Display Network jest kampanią graficzną wyświetlaną w sieci reklamowej Google nazywanej AdSense. Na sieć reklamową Google składają się setki tysięcy stron internetowych w Polsce oraz kilka milionów portali zagranicznych udostępniających przestrzeń reklamową, na której wyświetlane są banery. Dobrze zoptymalizowana kampania Google Display Network sprawdzi się dla Ciebie przy działaniach wizerunkowych, gdzie głównym celem jest budowanie świadomości marki. Doskonale nadaje się również podczas akcji wyprzedażowych czy wprowadzania nowej kolekcji do sklepu internetowego.
Reklama graficzna w Google może przyjmować wiele postaci. Kampania Google Display Network to nie
tylko tradycyjne statyczne banery, ale również animacje, filmy oraz reklama tekstowa. Wybór
odpowiedniego formatu pozwala mocniej oddziaływać na użytkownika, a co za tym idzie zachęcić go
do kliknięcia w reklamę. Istnieje również możliwość stworzenia reklamy elastycznej, która nie
tylko doskonale dopasowuje się do przestrzeni reklamowej w witrynach, ale oferuje również
możliwość wyboru wielu kreacji graficznych oraz połączenie z bazą produktów w twoim sklepie
internetowym. Jest to bardzo istotne, ponieważ gwarantuje aktualność asortymentu i tym samym
trafność reklamy.
Kreacje graficzne mogą zostać wykonane przez nasze studio graficzne lub dostarczone przez
ciebie. Studio graficzne Media4U przygotowuje dedykowane kreacje po określeniu celu kampanii,
specyfiki branży oraz twoich oczekiwań. Posiadamy duże doświadczenie w tworzeniu banerów
reklamowych, dlatego nasze kreacje osiągają bardzo dobrą skuteczność.
1
Niższy koszt reklamy niż w przypadku linków sponsorowanych
2
Płatność za faktycznie zainteresowanych użytkowników
3
Możliwość dokładnego sprecyzowania grupy docelowej
4
Promowanie marki dzięki atrakcyjnym kreacjom graficznym
5
Możliwość precyzyjnej analizy skuteczności reklamy
6
Dotarcie do klientów przeglądających ulubione witryny
Planujesz rozpocząć kampanię banerową?
Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.
Skontaktuj się z naszym specjalistą
Karina Modrow
Account Sales Manager
Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.