Chcesz pokazać swoją ofertę klientom przez Facebook Ads i dzięki temu sprzedawać więcej? 80 % użytkowników internetu posiada swoje konto na facebooku. Niezależnie od tego kim jest Twój klient – na pewno korzysta z niego każdego dnia, kilka razy dziennie.
Grupę docelową określasz na podstawie m.in.: lokalizacji, wieku, zainteresowań, zachowań, wykształcenia czy zawodu. Po włączeniu kampanii, reklama trafia dokładnie tam, gdzie chcesz: do fanów konkretnego fanpage’a, a nawet do osób, które zareagowały aktywnie na post.
Inwestując w reklamę Facebook Ads masz pełną kontrolę nad jej kosztami, ponieważ budżet dzienny i całościowy ustalasz sam.
Skuteczna reklama na Facebooku zmniejsza dystans między Twoją marką, a klientem i wzbudza zaangażowanie. Twoja oferta dociera do użytkowników bezpośrednio przez skrzynkę odbiorczą, relacje na Messengerze oraz na Instagramie. Oprócz tego Twoja kampania pojawia się w takich miejscach jak: kanał aktualności, prawa kolumna, proponowane filmy, Marketplace czy relacje facebooka. Twoje posty są komentowane, like’owane, docierają do świadomości klientów i podsycają chęć zakupu.
Twoja reklama zyskuje na mocy, jeśli zwieńczysz ją odpowiednim call to action. Dzięki przyciskom wezwania kampanie reklamowe na Facebooku umożliwiają Ci spieniężenie działań reklamowych właściwie od razu. „Kup teraz”, „pobierz”,” zarejestruj się”, - zachęcają użytkowników do interakcji z reklamą, która linkuje do Twojej oferty, a więc klient trafia bezpośrednio na stronę produktową lub pozostawia cenny lead sprzedażowy.