Social Media

Buduj społeczność

Social media są obecnie jednym z najpopularniejszych działań reklamowych i wizerunkowych w internecie. Wykorzystanie różnych kanałów promocji pozwala dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników oraz budować wokół marki lojalną społeczność. Dobrze zaplanowane działania w social media pozwalają umacniać pozycję na rynku i wyróżniać się na tle konkurencji. Główną zaletą działań w social media jest mierzalność wszystkich elementów promocji oraz stały kontakt z fanami firmy.


Działania dobrze zorganizowane

Najważniejszym elementem wykorzystania social media jest spójna komunikacja i dostosowanie przekazu do danego medium. Szeroki wachlarz możliwości sprawia, że przekaz może docierać do różnej grupy użytkowników, tak więc kontent powinien zostać dopasowany do charakteru serwisu oraz korzystających z niego użytkowników. Social media pozwalają także na pełną interakcję z konsumentem, który wraz z firmą buduje wizerunek marki. Nie wystarczy więc sama obecność w social mediach, ale również stała komunikacja z odbiorcami. Należy także pamiętać, że social media to nie tylko Facebook, ale także szereg innych portali, takich jak Instagram, LinkedIn, Twitter czy Pinterest. Każdy serwis gromadzi innych użytkowników, a jego odbiorcy nastawieni są na różne komunikaty. Istotne jest, aby przed rozpoczęciem działań promocyjnych ustalić, z jakich portali korzystają potencjalni konsumenci i tam kierować komunikację.

Główną zaletą działań w social media jest niższy koszt promocji niż w przypadku tradycyjnych form reklamowych oraz możliwość łatwej zmiany komunikacji, w zależności od reakcji użytkowników. Wykorzystanie social mediów w planowaniu komunikacji może skutecznie dopasować komunikację do oczekiwań użytkowników, przez co reklama jest bardziej efektywna.


Social Media pozwalają:

1

Stale komunikować się z fanami marki

2

Budować lojalną społeczność

3

Docierać z komunikatem do szerokiej grupy odbiorców

4

Mierzyć skuteczność prowadzonych działań

5

Sprawdzić reakcję odbiorców na komunikację

6

Reagować w czasie rzeczywistym na wszelkie zmiany


Dobry komunikat

Planując działania w social media, rozpoczynamy od rozpoznania grupy docelowej oraz analizy działań konkurencji. Dokładne rozeznanie wśród pozostałych firm z branży pozwala zaplanować wyróżniającą się komunikację oraz sprawdzić jak użytkownicy reagują na różne treści publikowane na profilach. Zajmując się działaniami w social media, poza przygotowaniem szczegółowej strategii, dopasowanej do różnych kanałów oraz oczekiwań grupy docelowej, zajmujemy się pełną obsługą profilów. Nasze działania obejmują przygotowanie grafik, tworzenie oraz publikowanie treści promocyjnych, a także prowadzenie konkursów, komunikację z fanami oraz stały monitoring pojawiających się treści.


Chcesz zaistnieć w social media?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Agnieszka Fisiak

Agnieszka Fisiak

Marketing Specialist


Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.