Zakupy Google

Sprzedawaj w wyszukiwarce

Zakupy Google, inaczej nazywane Google Merchant Center lub Product Listing Ads to oferta skierowana jedynie do sklepów internetowych, oferujących rzeczywisty produkt. Jest to kampania graficzna, która pojawia się w wyszukiwarce i prezentuje produkty dostępne w e-sklepie. Zakupy Google, podobnie jak kampania linków sponsorowanych odpowiada na konkretne zapytania, wskazując jedynie te produkty, których poszukuje użytkownik.


Szeroki asortyment

Eksport zasobów sklepu pozwala na stworzenie w szybkim czasie kampanii reklamowej zawierającej cały lub wybrany asortyment sklepu. Reklama pojawia się w prawym górnym rogu wyszukiwarki, gdy klient szuka produktów, które są dostępne w ofercie sklepu. Produkt wyświetla się ze zdjęciem, ceną i adresem sklepu, w którym można go kupić. Wyświetlenie obrazu w wynikach wyszukiwania zwiększa szansę kliknięcia w reklamę. Taka prezentacja asortymentu, daje szansę na szybką i skuteczną sprzedaż. Podobnie jak w przypadku innych reklam Google AdWords, obowiązuje model rozliczenia CPC, czyli cost per click. Dzięki czemu reklamodawca nie ponosi kosztów wyświetlenia reklamy, a realnego wejścia do sklepu internetowego.


Google Zakupy to:

1

Szybka prezentacja oferty sklepu

2

Dotarcie do klienta na ostatnim kroku ścieżki zakupowej

3

Wyższa konwersja niż w reklamach tekstowych

4

Automatyczna aktualizacja reklamy

5

Prezentacja konkretnego produktu w ofercie

6

Porównanie cen produktów na poziomie wyszukiwarki


Jak sprzedawać w Google?

Przygotowanie kampanii Google Merchant Center rozpoczyna się od stworzenia pliku feed, w którym zawarta jest cała oferta sklepu. Istnieje możliwość wykorzystania gotowej interakcji, pozwalającej automatycznie zaczytać asortyment sklepu do kampanii. Po akceptacji kampanii Google zakupy, rozpoczyna się promocja produktów bezpośrednio w wyszukiwarkach. Produkty można dzielić według marki, typu, stanu magazynowego, ale także po konkretnym ID produktu. Zmiana stawki za kliknięcie i wagi konkretnej podgrupy, można promować jedynie ofertę najkorzystniejszą dla reklamodawcy. Mierzalność efektów reklamy Google Zakupy, pozwala dostosowywać stawkę za kliknięcie pod kątem konwersji oraz marży dla konkretnego produktu.


Szukasz rozwiązania dla sklepu internetowego?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.