Remarketing

Kliencie wróć!

Ścieżka zakupowa w internecie znacznie różni się od tej tradycyjnej. Użytkownik rzadko podejmuje decyzję od razu po obejrzeniu produktu, dodatkowo analizuje też ofertę konkurencji. Jednak jest sposób na zachęcenie klienta do powrotu na stronę i finalizację transakcji – jest to remarketing. Jest to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy w sieci Google. Wykorzystanie remarketingu pozwala kierować reklamę jedynie do osób, które były już w witrynie. Istnieje możliwość podziału odbiorców, przez co przekaz reklamowy jest jeszcze bardziej spersonalizowany. Inna reklama może być kierowana do użytkowników, którzy porzucili koszyk, inna do osób, które jedynie oglądały produkt. Stworzenie kilku list remarketingowych zwiększa skuteczność reklamy i pozwala osiągnąć jeszcze wyższy poziom konwersji.


Dynamiczny przekaz

Inną formą reklamy jest remarketing dynamiczny. Jest to rozwiązanie dedykowane jedynie dla sklepów internetowych. Remarketing dynamiczny jest działaniem połączonym z zakupami Google. W oparciu o zestawienie produktów dostępnych na sklepie i śledzeniu zachowania klienta możemy pokazać reklamę zawierającą dokładnie te produkty, którymi interesował się klient – przykładowo zawartość porzuconego koszyka. Remarketing dynamiczny sprawia, że reklama podążająca za użytkownikiem przedstawia dokładnie ten produkt, którym był zainteresowany. Remarketing dynamiczny nie wymaga przygotowania dedykowanych grafik, ponieważ wszystkie informacje zaczytywane są bezpośrednio ze sklepu internetowego.


Wykorzystując remarketing zyskujesz:

1

Dotarcie do Klienta zainteresowanego Twoją marką

2

Zwiększenie ilości konwersji

3

Obniżenie kosztów reklamy

4

Spersonalizowany komunikat do użytkowników

5

Zmniejszenie niewłaściwych kliknięć

6

Możliwość przekonania użytkownika do finalizacji zakupu


Mam Cię na liście!

Poznanie specyfiki branży, sprawdzenie strony internetowej oraz analiza zachowań użytkowników pozwala jasno sprecyzować jak powinien wyglądać remarketing oraz jak należy zdefiniować listy remarketingowe. W przypadku remarketingu dynamicznego konieczna jest także implementacja specjalnego skryptu w kod strony internetowej. Tradycyjny remarketing nie wymaga takich działań, a do jego prowadzenia wystarczą jedynie dane pozyskane z Google Analytics. Równolegle przygotowane zostają kreacje graficzne, dopasowane do poszczególnych grup odbiorców. Remarketing pojawia się w momencie, kiedy na danej liście pojawi się co najmniej 100 unikalnych użytkowników. Zbieranie danych o konwersji daje możliwość ustalania odpowiedniej stawki za kliknięcie w przypadku każdej z list. Przy doborze stawki w remarketingu kierujemy się szansą na pożądaną konwersję.


Chcesz nakłonić swoich klientów do powrotu?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.