Google Display Network

Banery reklamowe

Reklama Google Display Network jest reklamą graficzną, wyświetlaną w sieci reklamowej Google, nazywanej AdSense. Na sieć reklamową Google składają się setki tysięcy stron internetowych w Polsce oraz kilka milionów portali zagranicznych. Wszystkie witryny należące do sieci AdSense udostępniają przestrzeń reklamową, na której wyświetlane są banery graficzne. Reklama graficzna Google sprawdzi się najlepiej przy kampaniach wizerunkowych, gdzie głównym celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz przy akcjach promocyjnych.


Mów obrazem

Reklama graficzna w Google może mieć wiele postaci. Google Display Network to nie tylko tradycyjne statyczne banery, ale również animacje, filmy, interaktywne panele oraz reklama tekstowa. Wybór odpowiedniego formatu pozwala mocniej oddziaływać na użytkownika, a co za tym idzie zachęcić go do kliknięcia w reklamę. Google Display Network, inaczej niż w przypadku tradycyjnej reklamy banerowej można rozliczać jedynie za kliknięcie w reklamę. Istnieje także możliwość naliczania opłat w formie CPM, czyli opłaty za 1000 wyświetleń.


Reklamę taką można bardzo precyzyjnie kierować:

  • Użyteczny serwis kierowany do klientów biznesowych
  • Stronę nastawioną na zwiększanie konwersji
  • Platformę B2B zintegrowaną z zewnętrznymi systemami ERP
  • Rozwiązania dedykowane, ułatwiające zarządzanie stroną
  • Rozbudowane testy, pozwalające uniknąć błędów na stronie
  • Wsparcie specjalistów Media4U dbających o ciągły rozwój platformy

Google Display Network to:

1

Jedna z najtańszych form reklamy graficznej

2

Płatność za faktyczne zainteresowanie reklamą

3

Bardzo precyzyjnie określona grupa odbiorców

4

Możliwość eksperymentowania z różnymi formami reklamy i metodami kierowania i wybieranie najlepszej

5

Możliwość precyzyjnej analizy skuteczności reklamy

6

Możliwość promocji na największych portalach


Kreacja kampanii

Znając cel kampanii, specyfikę branży oraz oczekiwania użytkowników, studio graficzne przygotowuje odpowiednie kreacje reklamowe. Istnieje także możliwość wykorzystania istniejących już materiałów, dostarczonych przez Klienta. Tworząc kampanię graficzną Google, wybierana zostaje metoda kierowania reklamy. Działająca kampania jest stale analizowana pod względem skuteczności. Optymalizacja graficznej reklamy Google AdWords pozwala wykluczyć nieskuteczne miejsca wyświetlania banerów, zwężać lub rozszerzać grono odbiorców. Dzięki temu kampania Google Display Network daje nam minimalne koszty konwersji.


Planujesz rozpocząć kampanię banerową?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.