Reklama Gmail

Skuteczny mailing

Gmail jest jednym z najbardziej popularnych klientów pocztowych w Polsce, z którego korzysta ponad 900 milionów użytkowników na całym świecie. Korzystając z poczty Gmail, Google otrzymuje szczegółowe informacje na temat użytkowników, ich zainteresowań oraz aktywności w Internecie. Wykorzystanie tych informacji pozwala precyzyjnie docierać z przekazem do zdefiniowanej grupy docelowej wskazanej marki.


Dobra wiadomość!

Reklama w Gmailu, zwana inaczej Gmail Sponsored Promotion wyświetlana jest w zakładce „Oferty” i stanowi dwie pierwsze wiadomości, nad e-mailami innych firm lub użytkowników. Reklama Gmail składa się z dwóch elementów, tytułu wiadomości, który powinien zachęcać do otworzenia maila oraz właściwej wiadomości. Tworząc reklamę Gmail istnieje możliwość wykorzystania kilku różnych formatów – interaktywnego formularza, graficznej reklamy w postaci banneru reklamowego oraz listy promowanych produktów. Płatność naliczana jest dopiero po kliknięciu w wiadomość, nie zaś za samo wysłanie maila. Jest to główna zaleta wykorzystania Gmail Sponsored Promotion, nad tradycyjnym mailingiem wysyłanym go zakupionej bazy.

W przypadku reklamy GSP istnieje kilka opcji targetowania. Jedną z najciekawszych możliwości jest wysyłanie wiadomości do odbiorców, którzy posiadają w swojej skrzynce wiadomości pochodzące z konkretnego adresu e-mail. Dzięki temu reklama może być kierowana do osób z bazy newsletterowej konkurencji. Kampania Gmail może być także targetowana według wieku, miejsca zamieszkania oraz zainteresowań. Wąskie targetowanie pozwala docierać z reklamą GSP jedynie do potencjalnie zainteresowanych użytkowników. Największą konwersję przynoszą jednak wiadomości dotyczące akcji promocyjnych lub treści informacyjne.


Korzyści dla Klientów:

1

Możliwość precyzyjnego targetowania reklamy

2

Koszt jedynie za kliknięcie

3

Brak opłat za wysłanie wiadomości

4

Pozyskiwanie nowych klientów

5

Stały kontakt mailowy z fanami marki

6

Wyższa skuteczność i niższy koszt w porównaniu do tradycyjnego mailingu


Wiadomość poszła w świat!

Tworzenie kampanii Gmail rozpoczynamy od wyraźnego sprecyzowania grupy docelowej. Kolejnym etapem jest opracowanie komunikacji, która nie tylko będzie zachęcała do podjęcia działania, ale również dopasuje się stylem do odbiorców reklamy. Tworząc reklamę Gmail Sponsored Promotion, kierujemy przekaz do różnych grup użytkowników. Taki zabieg pozwala ocenić skuteczność kampanii, biorąc pod uwagę liczbę otwartych wiadomości, przejścia na stronę www lub dokonanie konwersji. Odpowiednia optymalizacja kampanii Gmail daje możliwość sterowania kosztem konwersji i ich ilością.


Chcesz dotrzeć do użytkowników poczty?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.