Reklama Gmail

Sposób na skuteczny mailing

Gmail jest jednym z najbardziej popularnych klientów pocztowych w Polsce. Na całym świecie korzysta z niego ponad miliard użytkowników. Google otrzymuje z poczty Gmail szczegółowe informacje na temat użytkowników, ich zainteresowań oraz aktywności w Internecie. Wykorzystanie tych informacji pozwala precyzyjnie docierać z przekazem do zdefiniowanej grupy docelowej.

Dobra wiadomość!

Reklama w Gmailu, zwana inaczej Gmail Sponsored Promotion (GSP) wyświetlana jest w zakładce „Oferty” i stanowi dwie pierwsze wiadomości nad e-mailami innych firm lub użytkowników. Reklama Gmail składa się z dwóch elementów: tytułu wiadomości, który powinien zachęcać do otworzenia maila oraz właściwej wiadomości. Tworząc reklamę Gmail istnieje możliwość wykorzystania np. osadzonego formularza, materiału video oraz graficznej reklamy w postaci banera reklamowego. Pamiętaj, że możesz płacić dopiero za kliknięcie w wiadomość, nie zaś za samo wysłanie maila. Jest to główna przewaga wykorzystania Gmail Sponsored Promotion nad tradycyjnym mailingiem wysyłanym do zakupionej bazy. Ponadto Gmail dostarcza cenne statystyki takie jak ilość osób, która przeszła na witrynę, podała wiadomość dalej lub zapisała.

Optymalizacja kluczem do sukcesu

W przypadku reklamy GSP istnieje kilka opcji targetowania. Jedną z najciekawszych możliwości jest wysyłanie wiadomości do odbiorców, którzy posiadają w swojej skrzynce wiadomości pochodzące z konkretnego adresu e-mail. Dzięki temu reklama może być kierowana do osób z bazy newsletterowej konkurencji. Kampania Gmail może być także dopasowywana według wieku, miejsca zamieszkania oraz zainteresowań. Ustalenie wąskiego targetowania pozwala docierać z reklamą GSP jedynie do potencjalnie zainteresowanych użytkowników. Najlepsze rezultaty przynoszą jednak wiadomości dotyczące akcji promocyjnych lub treści informacyjne.

Korzyści korzystania z reklamy Gmail:

1

Możliwość precyzyjnego targetowania reklamy

2

Możliwość naliczania opłat dopiero po interakcji z reklamą

3

Brak opłat za wysłanie wiadomości

4

Pozyskiwanie nowych klientów

5

Stały kontakt mailowy z fanami marki

6

Wyższa skuteczność i niższy koszt w porównaniu do tradycyjnego mailingu

Chcesz dotrzeć do użytkowników poczty?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


+48 602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.