Linki sponsorowane

Dobre wyniki

Reklama Google w sieci wyszukiwania pojawia się w wyszukiwarce po wpisaniu odpowiedniej frazy. Linki sponsorowane to pierwsze 3 lub 4 wyniki oraz kolejnych 8 po prawej stronie. Wyświetlają się one po konkretnych, precyzyjnie dobranych słowach kluczowych. Ich wysoka pozycja oraz rozszerzenia dodane do reklam, powodują, że linki sponsorowane widoczne są na pierwszym ekranie, z reguły znacznie wyżej niż wyniki organiczne, które często widoczne są dopiero poza linią ekranu.


Szerokie możliwości

Linki sponsorowane dają możliwość określenia otwartego katalogu zapytań, na które odpowiada reklama Google AdWords. Reklamodawca ma wpływ na skuteczność reklamy, wykorzystując odpowiedni tekst promocyjny, zachęcający do skorzystania z oferty lub proponując konkretne kategorie produktów. Dzięki rozszerzeniom, kampania linków sponsorowanych może prowadzić użytkownika bezpośrednio do konkretnej podstrony portalu. Kampania Google AdWords w wyszukiwarce może zostać skierowana na frazy ogólne, związane z ofertą lub te związane z brandem.

Płatność następuje za pojedyncze kliknięcie. Pozycje reklamy w wynikach wyszukiwania określa się na podstawie wypadkowej stawki za kliknięcie, jakości strony docelowej i jakości kampanii reklamowej.

Skuteczność każdego wejścia jesteśmy w stanie analizować przez statystyki zachowania klienta w wyszukiwarce oraz na samej stronie internetowej. Badamy konwersję i optymalizujemy kampanię linków, co pozwala na obniżenie kosztu pozyskania klienta.


Korzyści dla klientów

1

Mierzalność efektów

2

Ustalenie dokładnych kosztów reklamy

3

Harmonogram wyświetlania

4

Precyzyjny dobór słów kluczowych

5

Szybkość działania

6

Raportowanie wyników


Kampania linków sponsorowanych

Znając budżet i cele klienta, przygotowany zostaje projekt kampanii zawierający słowa kluczowe, opisy reklam, rozszerzenia i przekierowania. Po akceptacji projektu, wprowadzany zostaje do Google. Kampania linków sponsorowanych przed uruchomieniem musi zostać zaakceptowana przez Google. Połączenie danych z AdWords i Analytics daje pełną wiedzę na temat skuteczności działań. Klient jest na bieżąco informowany o przebiegu kampanii w szczegółowych raportach. Dodatkowo, prowadząc kampanię linków sponsorowanych Klient otrzymuje rekomendacje dotyczące poprawek na witrynie, strukturze kampanii lub samej ofercie. Ciągła praca optymalizacyjna kampanii linków sponsorowanych pozwala na obniżanie kosztów pozyskania klienta, który jest widoczny i mierzalny.


Chcesz być widoczny w sieci?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.