Linki sponsorowane

Reklama w sieci wyszukiwania

Reklama Google w sieci wyszukiwania pojawia się po wpisaniu odpowiedniego hasła w wyszukiwarce. Linki sponsorowane wyświetlają się po konkretnych, precyzyjnie dobranych słowach kluczowych. Ich wysoka pozycja oraz rozszerzenia dodane do reklam powodują, że reklamy tekstowe widoczne są na pierwszych stronach. Reklamy w sieci wyszukiwania wyświetlają się obok wyników wyszukiwania Google, zazwyczaj na czterech pierwszych pozycjach nad wynikami bezpłatnymi oraz trzech pozycjach na dole strony.

Jakie są możliwości kampanii w sieci wyszukiwania?

Linki sponsorowane to możliwość wyjścia naprzeciw zapotrzebowaniu użytkowników. To twoja szansa, aby odpowiedzieć na konkretne zapytania ze swoją ofertą produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz również pozyskiwać klientów, którzy do tej pory nie znali twojej marki, jeśli tylko poszukują oferowanego przez ciebie produktu.

Jak wygląda reklama tekstowa Google Ads

Na reklamę w sieci wyszukiwania składają się trzy elementy: treść reklamowa, słowa kluczowe oraz rozszerzenia reklam. Treść reklamowa ma bardzo duży wpływ na to, czy potencjalny klient zdecyduje się w nią kliknąć, dlatego należy poświęcić dużą uwagę na utworzenie zachęcającej zawartości. Słowa kluczowe to esencja każdej reklamy. To wyrażenia, które są porównywane z wpisanym przez użytkownika hasłem by wyświetlić odpowiednie reklamy. Dobór odpowiednich słów kluczowych determinuje wyświetlanie reklam tekstowych na prawidłowe zapytania. Ponadto, warto także dodawać do reklam tzw. rozszerzenia, dzięki którym poinformujemy użytkowników o trwającej promocji, adresie sklepu czy numerze kontaktowym.

Analiza i optymalizacja kluczem do sukcesu

Kampania Google Ads w wyszukiwarce może zostać skierowana na frazy ogólne, związane z ofertą lub te związane z marką. Można również kierować użytkowników do konkretnych podstron naszej witryny, aby jak najlepiej dopasować stronę docelową do treści wyszukiwanego hasła.
Skuteczność każdego wejścia monitorujemy dla ciebie przy pomocy statystyk analizujących zachowanie klienta w wyszukiwarce oraz w witrynie internetowej. Badamy konwersję i optymalizujemy kampanię, co pozwala na obniżenie kosztu pozyskania klienta. Korzystamy z połączonych danych Ads i Analytics, co daje nam pełną wiedzę na temat skuteczności działań.

Korzyści reklamy w sieci wyszukiwania:

1

Wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktywnie poszukują twojej oferty

2

Możliwość przedstawienia szczegółów oferty już w przeglądarce

3

Precyzyjne ustawienie dni i godzin wyświetlania reklam

4

Precyzyjny dobór słów kluczowych

5

Szybkość działania

6

Możliwość precyzyjnej analizy skuteczności reklamy

Chcesz być widoczny w sieci?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


+48 602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.