Kampanie YouTube

Reklama jak z filmu!

YouTube jest drugą po Google, najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce. Zawiera miliony filmów o szerokiej tematyce, od poradników, recenzji i wiadomości po treści rozrywkowe i muzykę. Dobrze prowadzony kanał YouTube połączony z odpowiednimi działaniami marketingowymi pozwala budować społeczność marki i wzmacniać przekaz reklamowy. Podobnie jak W przypadku sieci reklamowej, istnieje możliwość emitowania reklamy jedynie w serwisie YouTube.


Szerokie możliwości

Istnieje pięć najważniejszych elementów reklamy w YouTube. Wykorzystanie różnych form dotarcia do użytkownika zwiększa zasięg reklamy YouTube oraz pozwala wykorzystać kilka formatów – nie tylko filmy. W przypadku reklamy YouTube można dokonać zakupu promowanej przestrzeni na stronie głównej serwisu. Podobnie jak kampania linków sponsorowanych, reklama YouTube umożliwia także umieszczenie filmów reklamodawcy w pierwszych wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Jeżeli chodzi o reklamy video istnieją dwie możliwości reklamy w YouTube – reklama wyświetlana przed filmem, której nie da się pominąć oraz taka, którą użytkownik może pominąć po 5 sekundach trwania. W tym przypadku film reklamowy może mieć dowolną długość, a koszt naliczony jest wtedy, kiedy użytkownik obejrzy co najmniej 30 sekund. Ostatnią możliwością wykorzystania AdWords YouTube są tradycyjne banery reklamowe, wyświetlane bezpośrednio na filmie lub z prawej strony wyników. Podobnie jak w przypadku pozostałych kampanii Google AdWords, YouTube pozwala na szerokie targetowanie, dzięki czemu docieramy z przekazem jedynie do potencjalnie zainteresowanych użytkowników.


Reklama YouTube pozwala:

1

Budować wierną społeczność fanów marki

2

Dotrzeć z reklamą do użytkownika w wolnym czasie, co zwiększa skuteczność przekazu

3

Tworzyć reklamę video tańszą niż tradycyjna kampania telewizyjna

4

Dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców

5

Możliwość naturalnego promowania filmów poprzez działania viralowe

6

Wykorzystanie kilku kanałów promocji


Tworzenie kampanii na YouTubie

Najważniejszym elementem kampanii AdWords YouTube jest poznanie celu reklamy oraz grupy docelowej. Kolejnym elementem jest przygotowanie materiału video. Istnieją trzy możliwości – wykorzystanie gotowych materiałów, które posiada reklamodawca, stworzenie animowanej reklamy w studio graficznym Media4U lub zlecenie przygotowania filmu profesjonalnej grupie zajmującej się produkcją filmów. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, zajmujemy się także tworzeniem kanału w serwisie YouTube, co pozwala reklamować poszczególne filmy w wyszukiwarce serwisu. Reklama YouTube jest targetowana do odpowiedniej grupy docelowej. Odpowiedni podział kampanii pozwala mierzyć skuteczność poszczególnych działań oraz dostosowanie stawek do otrzymywanej konwersji.


Potrzebujesz kampanii na YouTubie?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.