Content Marketing

Pisane słowami

Content marketing jest obecnie jedną z najpopularniejszych form marketingu. Jest to tak zwany marketing treści. Content marketing jest strategią marketingową, polegającą na publikowaniu treści atrakcyjnych i przydatnych z punktu widzenia użytkownika. Działania opierające się o content marketing mają na celu pozyskanie nowych klientów, poprzez stawianie firmy w pozycji eksperta oraz dzielenie się wiedzą.


Daj się odnaleźć

Content marketing jest głównym elementem Inbound Marketingu, który zmienia dotychczasowe myślenie o promocji i reklamie. W przypadku content marketingu to użytkownik ma odnaleźć firmę lub publikowany przez nią przekaz. Tradycyjny marketing opierał się w dużej mierze na poszukiwaniu klienta, teraz to klient poszukuje. W związku z tym wszystkie treści publikowane w ramach strategii content marketingowej powinny być interesujące dla ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Ciekawy kontent nie tylko pomaga docierać do użytkownika, ale również sam się promuje. Wykorzystanie social mediów w połączeniu z wartościowymi treściami sprawia, że elementy content marketingu rozpowszechniają się wirusowo, poprzez udostępnianie treści w innych kanałach przez odbiorców.

Termin content marketingu może być wykorzystywany do określania różnych treści publikowanych w Internecie, jak i poza nim. Do content marketingu zaliczają się artykuły, infografiki, poradniki, raporty, a także podcasty, webinaria czy video tutoriale. Oprócz działań wizerunkowych, content marketing ma także ogromny wpływ na działania SEO. Często publikowane, oryginalne treści zachęcają użytkowników do udostępniania kontentu, co może przekładać się także na wzrost pozycji w wyszukiwarce.


Content marketing pozwala:

1

Zwiększyć liczbę odwiedzin strony

2

Poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania

3

Dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników

4

Zwiększyć widoczność strony w sieci

5

Budować pozycję eksperta

6

Zwiększać przewagę konkurencyjną


Opowiedz historię

Budowanie strategii content marketingu rozpoczyna się od analizy potrzeb konsumentów. Sprawdzamy jakich treści związanych z daną branżą poszukują użytkownicy i na tej podstawie tworzymy plan komunikacji. Dokładna analiza potrzeb grupy docelowej pozwala dopasować komunikację do ich oczekiwań, dzięki czemu jest bardziej skuteczna. Zajmujemy się także tworzeniem treści content marketingowych, od pisania notek na bloga firmowego, po przygotowanie profesjonalnych infografik. Wszystkie prowadzone działania są analizowane, tak aby jak najskuteczniej zoptymalizować treści pod kątem ich atrakcyjności.


Nie korzystasz jeszcze z content marketingu?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Agnieszka Fisiak

Agnieszka Fisiak

Marketing Specialist


Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.