Audyt

Inspekcja witryny

Strona internetowa jest jednym z podstawowych elementów działań w Internecie. Bez odpowiedniej strony internetowej nie można prowadzić dalszych działań promocyjnych, takich jak chociażby pozycjonowanie czy reklama Google AdWords. Jednak każda strona różni się od siebie! Zmienia się szata graficzna, układ treści oraz kod źródłowy. Każdy z tych elementów ma wpływ na jakość strony oraz jej odbiór przez docelowego użytkownika.


Na wygranej pozycji

Każda strona internetowa powinna zostać oceniona pod kilkoma względami. Pierwszym z nich jest audyt pod względem użyteczności. Sprawdzając stronę pod kątem użyteczności, analizuje się łatwość poruszania się po serwisie, układ treści, zaproponowaną nawigację oraz intuicyjność portalu. Strona powinna zostać zaprojektowana w taki sposób, aby użytkownik nie miał żadnych problemów z poruszaniem się po serwisie czy dokonaniem zakupu. Kolejnym elementem, który składa się na audyt strony jest ocena serwisu pod kątem działań SEO. W tym celu dokładnie analizuje się kod strony oraz publikowane treści. Audyt strony pod kątem SEO pozwala wskazać błędy w kodzie oraz zoptymalizować witrynę pod działania pozycjonerskie. Niewielkie zmiany na stronie internetowej mogą sprawić, że jej pozycja w wynikach wyszukiwania znacznie wzrośnie. Audyt treści na stronie ma wpływ nie tylko na pozycjonowanie, ale również na reklamę Google AdWords. Dobrze przygotowane opisy produktów oraz odpowiednie treści na stronie podnoszą jakość kampanii, co finalnie obniża koszty za kliknięcie.


Audyt stron internetowych pozwala:

1

Budować przewagę konkurencyjną strony

2

Zwiększyć liczbę konwersji

3

Poprawić jakość strony

4

Ułatwić użytkownikowi poruszanie się w serwisie

5

Poprawić pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania

6

Wprowadzić nowe rozwiązania i funkcjonalności


Badanie strony

Przygotowując audyt strony internetowej dokładnie analizujemy wszystkie jej funkcjonalności. Brane pod uwagę zostają takie elementy jak użyteczność strony oraz jej zawartość. Równocześnie sprawdzany zostaje kod strony. Szczegółowy audyt pozwala nie tylko zoptymalizować stronę, ale także wyłapać i naprawić ewentualne błędy. Dokonując audytu strony www zwracamy także uwagę na ilość i jakość tekstu publikowanego w serwisie. Wszystkie teksty zostają sprawdzone pod kątem stylistyki oraz nasycenia słów kluczowych, związanych z daną branżą. Dodatkowo, audyt strony www obejmuje także analizę struktury kodu, uwzględniając elementy mające wpływ na pozycję.


Interesuje Cię audyt?

Zostaw swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie dedykowanej oferty.

Twoja wiadomość zostanie przesłana do pracownika Media4U, który skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Karina Modrow

Karina Modrow

Account Sales Manager


602 879 883

Napisz do mnie


Wybierz inne produkty

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w "Polityce prywatności", w szczególności w celach statystycznych, promocyjnych oraz monitorowania ruchu. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Potrzebujesz oferty?

Zostaw swoje dane, a my zadbamy o resztę.