Ryłko

Stworzona od podstaw nowa dedykowana platforma B2C

Założenia

Ryłko to polska firma produkująca obuwie oraz akcesoria. Działa na rynku od ponad 50 lat. Obuwnicze tradycje przekazywane z pokolenia na pokolenia sprawiły, że marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych przez konsumentów. Ideą współpracy pomiędzy Media4U a Ryłko było poszerzenie kanałów sprzedaży o wirtualną platformę, która umożliwi sprzedaż online. Wymaganie klienta obejmowały stworzenie od podstaw dedykowanej platformy e-commerce, umożliwiającej przejrzystą prezentację produktów oraz intuicyjną ścieżkę zakupową.

Co zrobiliśmy?

Aby ułatwić dotarcie do zagranicznych odbiorców, zaprojektowany przez sklep posiada możliwość wyświetlania oferty w trzech wersjach językowych oraz dwóch walutach: złoty i euro. Platforma została również rozbudowana o różnego rodzaju filtry, usprawniające odnalezienie konkretnego produktu.

 

W kwietniu 2013 roku witryna www.rylko.pl rozpoczęła sprzedaż online. Obecnie, w ramach współpracy z klientem, do zadań Media4U należy opieka powdrożeniowa w ramach, której dbamy o ciągły rozwój witryny i zapewniamy wsparcie naszych zespołów IT.