Bonprix
Nowa platforma miała umożliwić wdrażanie i rozwijanie nowych funkcji serwisu, jego rozbudowę i poszerzanie oferty sklepowej. Integracja z Digistyle – centralnym systemem do zarządzania produktami, miała zautomatyzować wprowadzanie nowych produktów do oferty internetowej oraz dostarczać o nich więcej informacji użytkownikom sklepu.
Projekt uwzględniał również migracją danych, m.in. zaprojektowanie nowych widoków serwisu, przygotowanie tłumaczeń dla serwisu, tekstów przyjaznych SEO, opracowanie metod migracji aktualnej bazy produktowej i kategorii na nowy silnik sklepu i wiele innych.
Po kolei migrowaliśmy i wdrażaliśmy produkcyjnie wszystkie kraje grupy polskiej. Światło dzienne jako pierwszy ujrzał sklep polski.
BONPRIX Polska
BONPRIX Bułgaria
BONPRIX Grecja
BONPRIX Cypr
BONPRIX Rumunia
BONPRIX Ukraina
BONPRIX Słowacja
BONPRIX Węgry
BONPRIX Hiszpania
Wdrożenie platform e-commerce
Obsługa produktów w bazie: ok. 32 000
Wdrożenia nowych funkcjonalności w sklepie co 2-3 tygodnie
Dbałość o działanie integracji i ich rozwój (ERP, płatności, kurierzy, wysyłka newsletterów)
Kreacja wszystkich bannerów zarówno dla sklepu jak i akcji promocyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych), w tym social media / influencerzy
Kreacje na kampanie promocyjne oraz mailingi
Projektowanie do druku
Hosting i utrzymanie ruchu
Całodobowy monitoring i wsparcie
Wsparcie techniczne i powdrożeniowe dla realizacji kolejnych celów biznesowych