Alles

Wydajny sklep B2C

Marka Alles istnieje na rynku od 1992 roku i specjalizuje się w produkcji bielizny damskiej, w tym bielizny ciążowej. Firma Alles zajmuje się przede wszystkim sprzedażą hurtową, a wraz z rozwojem działalności, powstał także sklep online dla klientów detalicznych.

Założenia

Poprzedni sklep klienta nie spełniał jego oczekiwań wizualnych oraz funkcjonalnych. Pojawiła się zatem potrzeba stworzenia całkowicie nowej platformy, która usprawni pracę i obsługę zamówień między innymi poprzez synchronizację sklepu ze stanami magazynowymi. Celem klienta był wzrost ilości zamówień oraz ułatwienie ich przetwarzania.

Co zrobiliśmy?

We współpracy z marką Alles, stworzyliśmy nowy sklep B2C, który powstał na naszym autorskim oprogramowaniu – Cartalo. Powstanie nowej platformy wymagało połączenia sklepu internetowego i strony wizytówkowej, jakimi do tej pory dysponował klient – w całość. Celem tego zabiegu było przejęcie ruchu z obu serwisów i skierowanie jej do nowej witryny Alles.pl

Nowy sklep miał zautomatyzować procesy sprzedażowe i ułatwić proces przetwarzania zamówień. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP. Wygląd witryny został odświeżony i dopasowany specyfiki produktu, jakim jest bielizna dla kobiet. Nowy sklep cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem, a co sprawia, że ścieżka zakupowa jest użyteczna, a tym samym wspiera konwersję.

Nowy sklep cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem

Rozwiązania

  • Integracja z systemem ERP IKKI-Soft
  • PWA – usprawnienie działania sklepu na urządzeniach mobilnych
  • CMS wyposażony w funkcje obsługi programu lojalnościowego, bonów zakupowych i voucherów
  • Moduł BOK usprawniający komunikację z klientami sklepu
  • Dashboard z funkcjami analitycznymi – umożliwia śledzenie statystyk sklepu w czasie rzeczywistym
  • Dedykowany widok kategorii i karty produktu na liście produktów
  • Kompozycje strony głównej, harmonogram publikacji wyglądu witryny
  • Pełna optymalizacja SEO
  • Wersje językowe – sklep został przystosowany do obsługi w pięciu językach
  • Wersje walutowe – sklep został przystosowany do przyjmowania i obsługi zamówień w czterech walutach