2021 rok upływa w Media4U pod znakiem rozwoju w obszarze e-commerce. Agencja przystąpiła do Izby Gospodarki Elektronicznej – organizacji aktywnie działającej na rzecz rozwoju polskiego e-commerce, zrzeszającej firmy prowadzące działalność w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem MŚP, propagując dobre praktyki oraz edukując branżę.

Izba Gospodarki Elektronicznej jako najważniejsza organizacja branżowa reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Media4U jako firma, która od ponad 20 lat działa w branży e-commerce, zapewniając wydajne rozwiązania dopasowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się, największych marek, idealnie wpisuje się w trend zapewniania rozwoju partnerom biznesowym w zgodzie z najlepszymi rynkowymi standardami.

Co oznacza dla Media4U przystąpienie do e-Izby?

”Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej to efekt zaplanowanej strategii rozwoju usług e-commerce, które realizujemy od ponad 20 lat – mówi Maciej Kasperek, prezes zarządu Media4U. Naszym celem jest dostarczanie partnerom biznesowym szerokich pakietów usług e-commerce opakowanych w najnowsze rozwiązania technologiczne, co w efekcie pomoże skalować biznes i umożliwi im dynamiczny rozwój. Dzięki temu partnerstwu i aktywnym działaniom na rzecz polskiej branży e-commerce oraz współpracy z innymi firmami członkowskimi e-Izby, tworzymy najwyższe standardy usług w branży i wykorzystujemy najlepsze praktyki w działaniach realizowanych dla naszych klientów. Mogą oni mieć pewność, że realizujemy dla nich usługi na najwyższym poziomie – dodaje.”

Media4U już działa w grupach merytorycznych B2B i Cross-border e-commerce w ramach e-Izby, których zadaniem jest wyznaczenie dobrych praktyk w e-commerce, tworzenie materiałów merytorycznych w postaci poradników oraz ekspertyz i edukację branży w danym obszarze tematycznym.

Dowiedz się więcej o e-Izbie. https://eizba.pl/