Media4U przeprowadza się do nowej lokalizacji w centrum Łodzi

Media4U przeprowadziła się do nowego biura w centrum Łodzi. Firma działa prężnie w branży e-commerce od 21 lat, a w związku z rozwojem poszukuje pracowników. W ciągu najbliższego roku planuje powiększyć zespół o co najmniej 20%. Osoby, które dołączą do M4U, będą pracowały w stylowo, ale nowocześnie zrewitalizowanym biurowcu, mieszczącym się w dawnej fabryce Józefa Balle przy ulicy Sienkiewicza 72.

Decyzja o zmianie siedziby zapadła ze względu na rozwój i chęć polepszenia komfortu pracy zespołu. Dobra lokalizacja w ścisłym centrum Łodzi oraz piękno ceglanej architektury połączonej z nowoczesnością również wpłynęły na podjęcie decyzji o przeprowadzce do tej konkretnej lokalizacji. Powierzchnia, którą Media4U zajmuje w budynku to 700 mkw - jest mniejsza niż poprzednia z uwagi na wprowadzony w firmie hybrydowy model pracy.

- Oferujemy swobodę pracy naszym pracownikom, dajemy możliwość pracy w biurze, która dobrze sprawdza się w realizacji działań zespołowych, a także z domu, kiedy możemy poświęcić czas na pracę indywidualną – mówi Magdalena Czapska, HR Manager w Media4U. Zatrudniamy pracowników z różnych regionów Polski, a także Europy. W naszej branży, by pracować wystarczy dostęp do Internetu. – dodaje.

Media4U rozpoczęła działalność w roku 2000, kiedy mało kto wierzył w powodzenie sektora e-commerce. Początki były trudne, infrastruktura ówczesnych czasów pozwalała na niewiele, więc pierwsze serwery postawiliśmy w kawiarence internetowej w centrum Łodzi. Historia zatoczyła koło i wróciliśmy do centrum – mówi Maciej Kasperek, założyciel i prezes Media4U. Pierwsza siedziba firmy miała zaledwie 20m2 i mieściła się w pokoju budynku położonego przy ulicy Lodowej 101 na obrzeżach Łodzi. Media4U początkowo zatrudniała 5 osób i realizowała szeroki zakres usług związany z budowaniem stron i sklepów internetowych oraz rozwiązań typu erp. W kolejnych latach firma postawiła na specjalizację w branży e-commerce.

„Naszym marzeniem było stać się rozpoznawalną firmą w branży, dostarczającą bezpiecznych i skalowalnych rozwiązań. Po latach możemy śmiało stwierdzić, że marzenie się spełniło – tworzymy wydajne e-commerce dla dużych marek w kraju i za granicą. Na początku działaliśmy w trybie startupu, bez zewnętrznego finansowania, dlatego proces naszego rozwoju przebiegał powoli. Wybraliśmy specjalizację e-commerce i nie żałujemy, ponieważ obecnie ta branża dynamicznie się rozwija.” – mówi Maciej Kasperek.

„Bardzo się cieszę, że centralna lokalizacja i dostępność komunikacyjna Łodzi to przewaga konkurencyjna, która pozwala przyciągać inwestorów, przede wszystkim z sektorów e-commerce, które mają w Łodzi silną reprezentacją, tworząc tym samym wysoko wykwalifikowane miejsca pracy.

To dzięki firmom takim jak Media 4U, które na arenie międzynarodowej cieszą się opinią świetnego partnera biznesowego umacnia się pozycja Łodzi na światowym rynku” – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Łodzi.

Branża cały czas się rozwija, a firma razem z nią, do tej pory współpracowała z ponad 200 markami, w tym m.in.: bonprix, TATUUM, Monnari, Marilyn, Endo, Ryłko, R-GOL. W branży e-commerce ważne jest by nadążać za trendami i technologiami, dlatego firma wciąż poszukuje nowych programistów, project managerów, testerów, specjalistów UX.

Obecnie zatrudnia blisko 100 osób, a w ciągu najbliższego roku planuje zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 20%. Na pokładzie Media4U są programiści PHP, szczególnie znający framework Symfony, w ramach backendu PHP, dodatkowo Java oraz programistów z obszaru frontend, znających technologie JavaScript, HTML5, CSS3. Swoje miejsce znajdą również w Media4U testerzy oprogramowania, Project Managerowie, a także specjaliści od e-marketingu, w tym specjaliści SEM, SEO oraz analitycy internetowi.

Szukamy osób z otwartą głową, które lubią uczyć się nowych rzeczy, lubią wyzwania. Są nastawione na współpracę, nie boją się odpowiedzialności za powierzony obszar. Są to osoby, które preferują niekorporacyjną atmosferę, cenią sobie pracę w mniejszych zespołach, w których zawsze mogą liczyć na pomoc i wsparcie – mówi Magdalena Czapska.

Zespół Media4U nie może narzekać na brak ciekawych projektów. Za swoje realizacje już jest wyróżniany przez niezależnych ekspertów z branży e-commerce. W tym roku agencja wraz z markami TATUUM, R-GOL.com oraz blue shadow otrzymała 5 nominacji w konkursie E-commerce Polska Awards, jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla branży e-commerce w Polsce.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 września w Warszawie.

Dowiedz się więcej o Media4U.


Inne artykuły