Właśnie dlatego pierwszym krokiem, jaki wykonujemy jest audyt i ocena obecnego stanu serwisu. Następnie naprawiamy błędy w konfiguracji narzędzia, dzięki czemu przyszła analiza danych jest rzetelna i staje się drogowskazem dla rozwoju Twojej firmy.
W ramach audytu otrzymujesz przejrzysty dokument prezentujący wnioski z analizy oraz jasno określone rekomendacje, dzięki którym jesteś w stanie zoptymalizować swój serwis.
GTM jest narzędziem użytecznym, bo pozwala rozszerzyć i dopasować różne elementy strony w zależności od tego, jaki biznes prowadzisz. Co więcej, umożliwia podpięcie zewnętrznych tagów, takich jak: piksel Facebook, tag Domodi, tag Criteo oraz zewnętrznych narzędzi do badania zachowań użytkowników na stronie, np. map ciepła.
Każda analiza przeprowadzona przez nasz zespół to nie tylko tabele danych, ale także zestaw rekomendacji i wniosków, które jesteś w stanie wykorzystać od ręki, aby rozwijać swój biznes. Dzięki naszemu wsparciu, będziesz wiedział jak prawidłowo interpretować dane i rozwiązać napotkany problem.
Badanie ruchu na stronie internetowej pozwala Ci śledzić źródła ruchu w witrynie, a potem skutecznie analizować zależności, aby wspierać rozwój swojej firmy.